Dristal Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Hey Heeft er iemand al ervaring met de JAKPAK? 200 dollar vind ik nog te duur, maar wel een heel leuk idee! groeten Dristal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Hahaha het ziet er enkellaags (koud) uit, niet zo heel sterk, en waar laat je je BOB? Niet in deze "tent". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Hahaha het ziet er enkellaags (koud) uit, niet zo heel sterk, en waar laat je je BOB? Niet in deze "tent". Die kan je mss in een vuilzak, of onder een legerponcho naast je leggen? Ik vind het echt een heel grappig idee, maar idd lekker warm zal je niet slapen Als je camo spuitbussen gaat halen en de jas ermee volspuit kan je wel helemaal opgaan in je omgeving:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyler Durden Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 1 persoons tentje lijkt me nuttiger. Weegt ongeveer hetzelfde en je kan het desnoods voor twee personen gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 ik sleep een 2 persoons tentje mee, waar we makkelijk met zijn 4-ren in kunnen. onopvallende kleuren voor in 't bos. snel opgezet en licht genoeg om aan mijn BOB te hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Volkomen waardeloos. Koud.& condensvorming. plastic kraakt/ritselt. Heel oncomfortabel en als je snel weg moet raakt je verstrikt in je eigen jas. koop dan een overlevingszak. Een poncho over je kleding is dan nog beter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Ik zou er een beetje claustrofobisch van worden. als ik in dat tentje zou liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 1 persoons tentje lijkt me nuttiger. Weegt ongeveer hetzelfde en je kan het desnoods voor twee personen gebruiken. veruit een van de beste tenten die je kan kopen. heb zelf de hilleberg nammatj 3 gt de akto is ideaal voor 1 persoon snel stek en licht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.