Mrsjones Geplaatst: 12 december Delen Geplaatst: 12 december Hoeveel ik niet meer in Nederland woont, misten een beetje het Nederlandse preppen . Ook kijken wie nog in leven is. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: donderdag om 16:56 Delen Geplaatst: donderdag om 16:56 14 uren geleden, Mrsjones zei: misten een beetje het Nederlandse preppen . Wat een verrassing om u hier weer eens op het forum te zien,Mrsjones ,dat is al een flinke poos geleden! Maar of er voor u nog bekende namen hier aanwezig zijn denk ik eerlijk gezegd niet. niet veel meer dan toch. Hopelijk gaat het u en uw familie goed en is uw prepper-mindset nog niet veranderd en bent u nog steeds als altijd goed voorbereid 👍 groet, mevr.Grijpstra 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: vrijdag om 22:55 Delen Geplaatst: vrijdag om 22:55 Beste @Mrsjones, Ik behoor niet tot de "oude garde", maar wil u graag verwelkomen. Wat mist u aan het Nederlandse preppen? Loopt u in uw huidige woonplaats tegen andere problemen/ risico's aan? Uiteraard alleen als u daar antwoord op wilt geven Groet, Gerare 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: zaterdag om 05:41 Delen Geplaatst: zaterdag om 05:41 Hallo beste @Mrsjones, Ik kom vrijwel elke dag wel een paar keren langs en zie toch wel vaak oud leden langs komen, dus die band blijft denk ik wel. Er zijn de laatste tijd leuk wat nieuwe leden bij gekomen, ook een paar die ik heb mogen uitnodigen van het bushcraf forum die doen ook fijn mee zo probeer ik het forum ook wat op te krikken, want het is het waard er is in de loop dan de jaren heel wat kennis en ervaringen op gebouwd, dat mag gewoon niet verloren gaan, en hier liggen ook ons prep wortels om maar zo te schrijven. Ik hoop van harte dat u regelmatig langs komt en wat nieuwtjes hier plant, en vragen waar nieuwelingen en oud gedienden wel mee zitten, zoals wat te ondernemen tegen de steeds dreigende oorlog wat Mark Rutten nog kort geleden heeft gezegd dat wij ons moeten voorbereiden op een oorlog, Mark Rutten is een man die niet zomaar wat zegt het is een wijs man, waar we wat aan kunnen hebben. Als u regelmatig wilt langs komen zal ik het wat bijhouden wat zoal als oud leden het forum bezoekt, misschien als u regelmatig lang komt en wat op het forum plaatst dat het een voedingsboden is voor de oud leden om weer actiever deel te nemen aan het prachtige forum. Dus absolute van harte tot ziens beste @Mrsjones. Ook hoop ook dat de oude littekens van de ramp van vroeger geheel zijn opgelost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: zaterdag om 10:29 Delen Geplaatst: zaterdag om 10:29 Opnieuw welkom. Preppen lijkt opeens hot nu Mark Rutte ons heeft geprobeerd wakker te schudden. De pinautomaten kunnen er niet tegen leveren, iedereen wil contanten. Alsof je dat kunt eten, wij houden het maar als altijd op voorraad, daar kun je wat mee.😊 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: zaterdag om 12:19 Delen Geplaatst: zaterdag om 12:19 1 uur geleden, Roel zei: Preppen lijkt opeens hot nu Mark Rutte ons heeft geprobeerd wakker te schudden. De pinautomaten kunnen er niet tegen leveren, iedereen wil contanten. Alsof je dat kunt eten, wij houden het maar als altijd op voorraad, daar kun je wat mee.😊 Ja klop @Roel En hoe lang zullende de mensen zich voorbereiden, twee drie dagen en vervallen ze weer in hun dagelijks ritme of sleur, niet verder kijken dan hun neus lang is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: maandag om 21:19 Delen Geplaatst: maandag om 21:19 (aangepast) Op 14-12-2024 om 13:19, JJ&A zei: twee drie dagen en vervallen ze weer in hun dagelijks ritme of sleur, niet verder kijken dan hun Helaas verwacht ik dat u gelijk heeft @JJ&A, Het is momenteel wel echt een hype, zo heb ik het nog niet eerder gezien. Maar zoals u zegt, zal het na een tijdje weer verwateren. Maar hopelijk komen sommige nu tot inzicht dat preppen nodig is. maandag om 21:20 aangepast door gerard Spelfout 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.