PrepperX1s Geplaatst: 14 december 2020 Delen Geplaatst: 14 december 2020 Hier ook een lijst gemaakt met een lijst van spullen/ water en voedsel.5 Als de verloop datum voorbij de datum van vandaag is wordt het rood. Verder kan je precies zien hoeveel items je overal van hebt. Mocht je intresse hebben laat weten dan zet ik hem online 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marshall Geplaatst: 20 februari 2021 Delen Geplaatst: 20 februari 2021 Hi! is er nog iemand die een voorraad beheerlijst wil delen. Hier staat een mooie maar die is niet meer te downloaden. gr Marshall Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manke Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Owwww, wat zie ik hier 2 mooi Excelvoorraadbeheer Excelsheets. Het is al een tijdje geleden dat dit draadje startte en inmiddels zijn de documenten niet zomaar meer te downloaden... Dus vandaar mijn oproep, heeft er iemand nog een goed werkend Excel voorraadbejeer bestand voor mij? Alvast dank voor het meedenken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knaks Geplaatst: 23 februari 2022 Delen Geplaatst: 23 februari 2022 Bump!Lijkt me super om de excel bestanden te kunnen downloaden.Cheers,Knaks Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Janus Geplaatst: 2 juli 2022 Delen Geplaatst: 2 juli 2022 Ik zou het excel-bestand waar dit topic over gaat ook graag downoaden, of een vervolgversie ervan inclusief een tht-kolom. Downloaden is helaas niet meer mogelijk. Kan iemand hier een nieuwe link plaatsen? Misschien een beheerder? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Art Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Op 23-10-2012 om 12:11, Communicator zei: Hoi allemaal, Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met mijn voorraad. Vooral het feit, hoe hou ik dit netjes bij en hoe weet ik dat ik voldoende heb voor een bepaalde periode. Hiervoor heb ik een excel bestand vertaald en door-ontwikkeld die ik gevonden heb op internet. In deze lijst kun je per productgroep (globaal) een lijst maken: Daarnaast kun je aangeven hoeveel je er van op voorraad hebt. Als je dan het ontbijt/lunch/avondeten schema invult, kun je precies zien wat je in een maand verbruikt per product en hoeveel je moet hebben voor een 3 maanden voorraad! Nou! .. als dat niet handig is! Ik heb er zelfs nog handige boodschappenlijstjes bij gemaakt waardoor je met 1 druk op de knop precies weet wat je nog moet halen! tevens heb ik het document voorzien van een simpele uitleg. Ik wil er wel bij vermelden dat ik ab-so-luut geen Excel expert ben! HIER Downloaden Groetjes, TC Hoi TC, Krijg de lijst niet meer via download, zou je hem mij toe willen sturen. Onwijs bedankt in dat geval. Groetjes mede prepper, Arthur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.