Ga naar inhoud
GENEGEERD

Solarbag waterfilter


overleven

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
... het idee om een aparte (sticky) topic te maken onder gear. Een soort schema waarin we alle soorten waterzuivering kwijt kunnen met de pro's en con's. Water is immers het belangrijkste als je wilt overleven dus ik denk dat het niet alleen fijn is een compleet overzicht te hebben maar ook voor ons als preppers om hier voor onszelf duidelijk te kunnen kiezen tussen de vele keuzes en producten op het gebied van filters/zuivering? :)

 

Het idee voor een verzamelsticky per forum staat al langer op de wishlist, is ook goed voorstel. Het ontbreekt ons alleen wat aan de redactionele kracht hiervoor op het moment. Kan dus geen toezeggingen over het wanneer doen. Als er een member met zin & tijd is om dit te doen = van harte welkom, dan maken wij em uiteraard sticky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Advivo ik heb al jaren geleden geleerd dat het zo kan ( bij voldoende zonlicht) en volgens mij heeft @overleven beaamt dat het wel werkt alleen niet om de zware metalen eruit te krijgen.

 

Natuurlijk kan ik het fout geleerd hebben, als ik ongelijk blijkt te hebben dan meten excuus aan jullie. Dus ik ga van het weekend maar eens zoeken op het net. Wellicht is mijn info verouderd, de laatste keer dat ik gedropt werd in een Belgisch bos was 30 jaar geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee voor een verzamelsticky per forum staat al langer op de wishlist, is ook goed voorstel. Het ontbreekt ons alleen wat aan de redactionele kracht hiervoor op het moment. Kan dus geen toezeggingen over het wanneer doen. Als er een member met zin & tijd is om dit te doen = van harte welkom, dan maken wij em uiteraard sticky.

 

Ik ken het probleem! :) Moet ook vaak op 2 plekken op 1 bepaald moment zijn..dat gaat best moeilijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zo onaardig Johnny Bravo? Het werkt echt hoor.

 

Onaardig? Dat viel toch wel mee?

 

Moest enkel denken aan een troebele bosvijver waar ik enige tijd geleden water uit haalde en door een Katadyn haalde. Nu had ik die fles een jaar lang in de zon kunnen leggen, maar dan nog had ik waarschijnlijk de meest prachtige kunstwerken in onze toiletpot gemaakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die heb ik ook gezien op marktplaats, daar staan ze ook, maar hoe vaak is die te gebruiken ??

 

Uitgaande van een minimaal gebruik van 150 keer produceert u daar mee 450 liter zuiver water. Dat is € 0,20 per liter, waarmee u bij calamiteiten uw leven kunt redden.

Dit staat op de site van de alternatieve energiewinkel er staat ook een filmpje op over de solarbag zie: http://www.alternatieve-energiewinkel.nl/recreanten-21/waterfilters-en-pompen/solarbag-waterfilter/solarbag-waterfilter.html :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...