Nature Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Moet je de rest van de rijst terug lucht dicht verpakken of is het bewaren in een soort van tupperware doos ook goed genoeg? Met voorwaarde dat je het gewoon de komende weken gebruikt en niet nog een jaar laat staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Richard Friesland Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Moet je de rest van de rijst terug lucht dicht verpakken of is het bewaren in een soort van tupperware doos ook goed genoeg? Met voorwaarde dat je het gewoon de komende weken gebruikt en niet nog een jaar laat staan. Dan is volgens mij tupperware voldoende, als het maar droog is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 De Zwarte Markt, Oriental Toko, grote zakken rijst voor weinig....ook even een zaklamp, pijltjes voor de kruisboog. Kortom, een heerlijk dagje prep shoppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 14 oktober 2012 Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 Welke rijst in grote zakken is de lekkerste?- Hoeft het minst te koken qua tijd? Zijn er grote goedkopere zakken die wel een droge korrel hebben en kort hoeven te koken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nana Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Ik ben bij ons in de stad bij de aldi geweest en daar vertelden ze mij dat die zakken al een half jaar uit de winkels zijn. :-( Morgen lidl maar eens proberen, en anders hebben we altijd toko nog met hele grote zakken. mja, zal wel wat kosten denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 @ nana ik haal ze altijd bij de lidll, prima kwalitiet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Bij de c1000 heb ik pandan rijst gekocht 4,5 kilo Deze hoeft niet gewassen te worden en maar 10 minuten koken. Ik heb het uit de plastic zak gehaald en in een grote plastic bak tupperware achtige bak gedaan. En voor de zekerheid nog met dikke plakband afgetaped. Neem aan dat ik dat jaren kan bewaren. Ik heb wel de tht datum erop vermeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast atarifreak Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Wij halen onze rijst gewoon uit een toko. En volgens mij zit er in elke grote plaats wel een soort toko. En het is handig om gewoon een grote baal van 25 kilo te halen. En de opslag doen wij gewoon in een droge ruimte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.