Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Op 31-3-2021 om 08:43, Roel zei:

Het is niet zo moeilijk @Sjuul, door steeds maar weer op zoek te gaan naar het noorden, d.m.v. kompas of op de sterren of via je horloge, ontwikkel je mettertijd iets als een body radar. Ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemen.

Op den duur zal je merken dat je nagenoeg perfect het noorden weet te vinden. 

@Sjuul

Dat is @Roel even vergeten maar hij weet het wel.

De zijde van een boom die het minste zonlicht ontvangt, is de noordkant. De zon komt namelijk op in het oosten en gaat via het zuiden weer onder in het westen. De noordkant van een boomstam krijgt dus nauwelijks zonlicht en is daarmee de ideale plek voor mos om te groeien. De zuidkant is vaak te warm en te droog.

Beste @Perry je kan denk ik nog wel een soepele nagel polijst vijl bij de HEMA kopen waar je de beschadiging mee weg zou kunnen vijlen, om het mogelijk in drie stappen het weg te polijsten.

Ik heb zo redelijk vaak krassen weg kunnen werken.

• Leuk 2
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heb mij dexe aangeschaft. Prima horloge geen poes pas heb ook een opwind Seiko maar goud (kleur) vond ik toch wat te opzichtig. Wel jammer dat er toch snel krassen opkomen 1ste dag een stoei

Dat is een heel goede prijs! Nieuw gaan ze voor > 300

@Sjuul Dat is @Roel even vergeten maar hij weet het wel. De zijde van een boom die het minste zonlicht ontvangt, is de noordkant. De zon komt namelijk op in het oosten en gaat via het zuiden

Posted Images

Ik zal kijken of ik nog zo'n drie stappen polijst geval heb @Perry, dan maak ik er een foto van en plaats het hier.

Ja kan het polijst vijltje ook zien op de website van de HEMA.

Als je het dan later met leuk heb aanklikt, haal ik het wel weer weg ander is er te veel Of Topic.

Plak dit in Google: 3 in 1 polijstvijl - HEMA

over dit product

Een 3 in 1 polijstvijl voor mooie glanzende nagels. Verwijdert aanslag en geeft een goede ondergrond voor het aanbrengen van nagellak of kunstnagels. Maar hoe gebruik je deze vijl: 1. Nagels met het roze deel van de vijl reinigen door deze over het nageloppervlak te bewegen. 2. Polijst met het witte gedeelte het nageloppervlak glad. 3. De grijze zijde over de nagels bewegen voor een mooi glanseffect. Handelingen 1 en 2 hooguit tweemaal per maand uitvoeren. Handeling 3 mag zo vaak als gewenst herhaald worden.

lengte cm: 14.5

breedte cm: 1.3

artikel nummer: 11912013

Kosten €1,75

• Leuk 1

@JJ&A, ik ben niets vergeten mijn beste, ik weet ook waar het noorden is als ik op tien hoog in een flatgebouw sta.

Het gevoel van weten waar het noorden is heeft met bomen niets te maken. Als je dat denkt heb je niet begrepen wat ik bedoelde te zeggen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...