Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voedselvoorraad overschatting?


Gast zitkuil

Aanbevolen berichten

ik ben in mijn studietijd met weinig ook calorie rondgekomen en ik ben soms tijden in haiti met weinig voedsel.but i love food. somige hier zijn goed in verdedering ,of reparatie, ik kan extrem goed koken van basis dingen.ik vind ook mensen eten geven van groot belang.

 

hoe u dat voor elkaar kreeg weet ik niet, maar ik kom juist aan nu >.>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan h

Ik heb voor mijzelf eens opgeschreven wat mijn vrouw en ik beiden eten en drinken op een dag en dat afgezet in een 4 weken schema. Ik schrok hoeveel dat is en vraag me af of er niet meer preppers zijn die dat hebben. Ik heb het op een excelbestandje gezet, maar moet nog uitzoeken hoe ik dat kan uploaden.

 

En dan heb ik ook nog eens drie kinderen erbij hahaha... Maar goed. Verdeel je voedsel ook nog eens in het aantal calorieen per dag die je nodig hebt en je doet er zo weer een stuk langer mee. Als shtf is rantsoeneren altijd de beste oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...