JohnVonSchutz Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Kan je niet iets zelf samenstellen en dat in capusules doen. Caffeine, suiker..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tim! Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 ik zag vroeger wel eens van die kleine flesjes/shotjes van energy drink waar meer in zat dan een normaal blikje, dit is natuurlijk handig voor on the go. maar aangezien je geen troep wil raad ik je eigenlijk aan om vitamine pillen te gebruiken zoals vitamine c4 als ik het goed heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Ja, misschien een beetje ISO star en wat extra vitamine. . misschien is dit iets? http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/ginseng/natures-way/korean-ginseng/#order-korean-ginseng Bijwerking is wel oké Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Vanaf 19 november is Guarana 800 mg in de aanbieding bij de Tuinen. 60 Stuks voor 5,49. Werkt ook prima Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YONI Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 Speed! Ritalin! Coke! YEEEEEEAAAAH KOFFIIEEEEE.......PILLEEEEEN............en SIGARETTEN!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.