maxio Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Nou ik had een vraag over prepping. Ik ben er van overtuigd dat er de komende jaren zeer slechte dingen gaan gebeuren, (denk aan olie crisis, nucleare wapens etc.) Ik probeer mijn ouders ervan te overtuigen te gaan preppen maar ik krijg altijd gezijk en er word over heen gepraat Dus heeft er iemand tips of zo? -Maxio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Hoi Maxio, goed dat je aan het preppen wilt maar misschien jezelf eerst even voorstellen zodat we iets meer je achtergrond weten en men je zo misschien wat beter kan helpen en informeren. Zie voorstelronde bij forum home. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 als het goed is hier al een topic over, daar worden best goede tips ingeven. en zou je willen voorstellen, wel zo netjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Welkom Maxio op Preppers. Â Je bent gelukkig niet de enige met dit probleem en er zijn hier al meerdere draadjes over, o.a. deze: http://preppers.nl/forum/threads/1165-Het-gesprek-met-m-n-ouders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Ik zou inderdaad dat draadje opzoeken, dan kun je informatie uitwisselen over de tactieken om de ouders te bewegen ook te preppen. In ieder geval! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Succes in ieder geval moest er staan, het lukt niet om het bericht te wijzigen, dus even zo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 Misschien een goede vraag is om aan je ouders te vragen wat zij gaan doen in geval van een ramp? In ieder geval zet je ze even aan het denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maxio Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2012 @Mr.Gold Bedankt voor de link! Heb hem meteen evve opgezocht. Nou voor de tweede keer goesw nacht iedereen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.