Pantoffel Geplaatst: 17 november 2021 Delen Geplaatst: 17 november 2021 Morgen krijg ik mijn griepprik, ik heb er zin in! Extra bescherming kan nooit kwaad gezien mijn medische indicatie. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hermanusb Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 Dat je het durft te vertellen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pantoffel Geplaatst: 18 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2021 2 uur geleden, Hermanusb zei: Dat je het durft te vertellen. Hij zit! Het was druk bij de huisarts en ik was overduidelijk het "broekie". Lopende band werk, erg efficiënt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ted Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Op 18-11-2021 om 14:23, Pantoffel zei: Hij zit! Het was druk bij de huisarts en ik was overduidelijk het "broekie". Lopende band werk, erg efficiënt! "Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oma Miet Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Op 12-10-2022 om 07:01, Michael Lee Platt zei: "Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast voor de griepprik. Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik. Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ted Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 6 uur geleden, Oma Miet zei: Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast voor de griepprik. Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik. Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben Ze willen koste wat het kost iedereen inspuiten met die "mRNA' tech. Ik vertrouw geen enkele prik meer. Ik heb in het verleden weleens tetanus en rabbies shots gehad maar die vertrouw ik nu ook niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hyper Geplaatst: 12 november Delen Geplaatst: 12 november Op 12-10-2022 om 07:01, Ted zei: "Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. Onzin. De griepprik is geen mRNA vaccin maar een "klassiek" onschadelijk gemaakt virus vaccin. Je kunt met een griepprik geen mRNA vaccins testen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 15 november Delen Geplaatst: 15 november Gewoon allemaal troep. Lekker laten liggen. VPRO NPO Tegenlicht trim_9FECE9A9-4EF4-449C-A3F9-1BE4F1B1560E.mp4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.