Ga naar inhoud
GENEGEERD

Griepprik 2021

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 10 maanden later...
Op 18-11-2021 om 14:23, Pantoffel zei:

Hij zit!  Het was druk bij de huisarts en ik was overduidelijk het "broekie".

Lopende band werk, erg efficiënt!

"Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Op 12-10-2022 om 07:01, Michael Lee Platt zei:

"Griepprikken" werden de jaren voor de "pandemie" al gebruikt om mRNA tech. te testen op onwetende burgers. 

Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast   voor de griepprik.

Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik.

Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties  dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Oma Miet zei:

Dat was me niet bekend, maar het verwondert mij niet. Gelukkig heb ik steeds gepast   voor de griepprik.

Dit jaar kreeg ik de eerste keer een oproep voor de pneumokokken prik.

Inmiddels ben ik zo wantrouwend geworden met vaccinaties  dat ik beleefd pas voor al deze shotjes, ofschoon ik per definitie niet tegen vaccins ben

Ze willen koste wat het kost iedereen inspuiten met die "mRNA' tech. Ik vertrouw geen enkele prik meer. Ik heb in het verleden weleens tetanus en rabbies shots gehad maar die vertrouw ik nu ook niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 11 maanden later...
Op 12-10-2022 om 07:01, Ted zei:

Onzin. De griepprik is geen mRNA vaccin maar een "klassiek" onschadelijk gemaakt virus vaccin. Je kunt met een griepprik geen mRNA vaccins testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...