backschless Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Als we elkaar wat beter willen leren kennen en ideeen willen uitwisselen zullen we een meeting moeten plannen. Zelf zat ik te denken aan eind februari begin maart 2013 (na de carnaval iniedigeval). - Datum - Locatie Laat je ideen maar horen (het liefst een zo centraal/ bereikbaar mogelijke plek voor iedereen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Hier een locatie misschien die redelijk centraal ligt. http://www.np-deloonseendrunenseduinen.nl/documents/bezoekersinformatie/hoofdingangen-en-kaart.xml?lang=nl Er zijn 6 ingangen met horeca, kan je rustig zitten en praten of je kan de natuur in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik zou dan denken aan Breda of Tilburg als meetingpoint. Datum: Zondag 10 Maart 2013 ? Willen we dat ook gaan combineren met .... eten, activiteit, workshop, of enkel ter kennismaking? (eten mag van mij altijd ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
opreis Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 drunense duinen , erg leuk gebied,ik ben er jaren naar een camping geweest en heb er veel gewandeld in de zandvlaktes(je kunt er hopeloos verdwalen) en ook mountain biken is er erg goed geregeld met mooie routes. zou idd een keer leuk zijn om kennis te maken en daar eens een keer rond te wandelen,workshops weet ik nog niet hoor over het algemeen is de bos wachter daar niet zo blij met volk wat een beetje de rambo uit gaat hangen hahahahaha!!!!!!!!!!! btw ik stond altijd op camping duinhoeve,die ligt zowat tegen de duinen oja,en eten vind ik altijd leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 MIsschien is het handig oom eerst kennis te maken en dan een andere keer een activiteit ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Dit gaat ook over de eerste meeting Assim ef . Met elkaar praten, elkaar leren kennen onder het genot van een hapje en drankje. (water/ oploskoffie/thee en beef jerky:p). alles wat een prepper in zijn GHB heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Lol, dat vindt ik wel een erg leuk idee @backschless! een GHB meeting! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 ga dat opperen op het forum... wellicht ook een leuk idee voor de andere afdelingen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Misschien leuk om voor de Brabant afdeling de eerste kennismaking te doen in Breda Of in Den Bosch en Later een activiteit te plannen organiseren in de Loonse en Drunense Duinen dan heeft ieder wat wils. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 De datum mensen: Zondag 10 Maart kunnen we die alvast prikken? Laten we zeggen dat we in de buurt van Breda/Tilburg iets zoeken om onze eerste meet te doen. Rond die duinen bij Drunen, zijn ook hele leuke lokaties voor een normale bijeenkomst als ik zo eens kijk... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 wat had je in gedachten ? ik stel de koninghoeven voor http://www.latrappe.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Dat vind ik een goed idee Willieman ik drink alleen niet ivm rijden maar geeft niks mooie locatie. Even kijken wat andere ervan vinden, en of de afstand geen probleem is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 @TC rij je dan mee?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Zondag 10 maart is goed bij mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 uhm ja kan wel maar ik drink niet ivb met dagt ik moslim dus ik drink niet en ik ben 16 dus ook niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willieman Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Geen zorgen, ze schenken ook frisdrank, koffie en thee. er moet toch altijd een bob aanwezig zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 oke zo komt er niks op het forum stond (dacht ik) 20 januari, zullen we dan in den bosch een meeting doen gewoon een terrasje pakken ofzo?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 @backschless ik rij wel mee hoor raak alleen een beetje verward door het gebruik van het woord BOB nu ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ik BOB wel in de BOV en nemen we allebij GHB mee maar mijn BOB laat ik thuis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 maar waar gaan we nu eigenlijk afspreken want ik weet het niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ben er nog mee bezig, even goed uitzoeken wat het meest centraal ligt. (Zit ook nog met mijn werk en midden in een verhuizing en een gezin) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Wilde nog wel even weten of men met eigen vervoer kan komen of met openbaar vervoer dan kan ik daar ook rekening mee houden (heb al wel een mooie locatie gevonden:D) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Mischien Drunense duinen? voormalig camping de klinkert(parkeerplaats? is geen bar ofzo daar maar wel een goede lokatie? Groeten Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Bosrijke omgeving oploskoffie mee en brander. mischien een leuk idee?? Gr. Jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 dus hoe gaat het een beetje backschless Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten