Nomad_404 Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Zojuis kwam ik deze tegen bij de HEMA. Een Survival Waaier voor de kids. Leuk speelgoed dacht ik, maar toen ik hem doorbladerde was ik blij verrast over de inhoud. Bijvoorbeeld hoe je een bedje maakt in het bos, of hoe je water opvangt met een poncho. En dat voor maar 3,-! Zo leer je je 4 jarige toch mooi wat basis technieken! Hij staat ook online, op HEMA.nl 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Aansluitend, de Hema heeft ook goedkope veiligheidsbril. Leuk schoenkadootje voor de kids en veilig met oud en nieuw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Wat mij de laatste tijd wel opvalt, is dat alles zo'n beetje met "survival" te maken heeft (games, videoclips, films, enz.). Proberen ze iedereen stilletjes ergens op voor te bereiden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 @Cyberbeer...ik denk dat Survival/Preppers een hot item is tegenwoordig en dat ze daar handig mee omgaan (verkopen).... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 @Cyberbeer...ik denk dat Survival/Preppers een hot item is tegenwoordig en dat ze daar handig mee omgaan (verkopen).... Haha ja dat zou ook nog eens kunnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 *wink wink* Heel leuk (schoen)kadootje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Ej zijn ze weer terug bij de Hema .... heb die een jaar of 4 geleden gekocht voor m'n ventje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 @Cyberbeer...ik denk dat Survival/Preppers een hot item is tegenwoordig en dat ze daar handig mee omgaan (verkopen).... Ik wist het wel. Ik ben hot! Leuke tip. Ga deze week even bij de Hema bij ons in de buurt kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Bij het lezen van de titel dacht ik eerst aan dit! Al kan je als ervaren vechter best goed overleven;). Leuke vondst:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Kewl, nog niet eerder (hier) gezien maar die ga ik zeker proberen te scoren voor beide kids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.