3008Burg Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Forumleden, Op dit moment bezit ik een condor 3 day assault pack als .. alles in 1. Mooie sterke tas, echter wel een stuk groter dan ingeschat. Nu zat ik een beetje rond te neuzen en kwam uit bij de 5.11 Rush 24 (12 leek me te klein). Nu heb ik de zoekmachine gebruikt en kon ik niet echt wat vinden. Is er iemand die ervaring heeft met de rush 24? Misschien wel met zowel de condor als de rush 24. Graag hoor ik het zodat ik mijn eventuele aanschaf en verkoop kan plannen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 @Greener?.....bezitter van een 5.11 Rush 24 toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Forumleden, Op dit moment bezit ik een condor 3 day assault pack als .. alles in 1. Mooie sterke tas, echter wel een stuk groter dan ingeschat. Nu zat ik een beetje rond te neuzen en kwam uit bij de 5.11 Rush 24 (12 leek me te klein). Nu heb ik de zoekmachine gebruikt en kon ik niet echt wat vinden. Is er iemand die ervaring heeft met de rush 24? Misschien wel met zowel de condor als de rush 24. Graag hoor ik het zodat ik mijn eventuele aanschaf en verkoop kan plannen! Ik heb de rush 12 en 24 en de 72 wat wil je weten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2015 Ik heb de rush 12 en 24 en de 72 wat wil je weten? Hoe zit de tas zelf? Volstaat de rush 24 voor meerdere dagen? 3-4 dagen aan eten/water en kleding + de 'standaard' BoB spullen qua ruimte? + Verder jou mening over de tassen als je die wil geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 @Greener?.....bezitter van een 5.11 Rush 24 toch? Ik heb 2x de 12 en 1x de 24 Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Hoe zit de tas zelf? Volstaat de rush 24 voor meerdere dagen? 3-4 dagen aan eten/water en kleding + de 'standaard' BoB spullen qua ruimte? + Verder jou mening over de tassen als je die wil geven De 24 is een stukkie groter dan de 12 maar daar was je al wel achter. Of een 12 zou volstaan voor drie dagen hangt geheel van je gear af. Ben je minimalistisch en neem je geen extraatjes mee kom je met de 12 al een heel end. Slaapzak en matje zal je wel buiten de tas moeten hangen maar dat probleem heb je met de 24 ook. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2015 Top, bedankt voor de reactie! Ik ga mijn 3 dat pack vervangen door een rush 24 (: . Even kijken waar ik hem ga bestellen nu ^^. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Top tas zonder twijfel, heb hem in het zwart. Of je er voldoende inkrijgt om drie/vier dagen mee te overleven hangt af van wat jij denkt waar je behoefte aan hebt. Voor mij zou hij zeker te klein zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2015 Top tas zonder twijfel, heb hem in het zwart. Of je er voldoende inkrijgt om drie/vier dagen mee te overleven hangt af van wat jij denkt waar je behoefte aan hebt. Voor mij zou hij zeker te klein zijn. Ja qua bepakking gemiddeld water en eten voor deze dagen, mes en knijptang, setje kleding en ehbo spullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Hoe zit de tas zelf? Volstaat de rush 24 voor meerdere dagen? 3-4 dagen aan eten/water en kleding + de 'standaard' BoB spullen qua ruimte? + Verder jou mening over de tassen als je die wil geven De benaming 12 24 en 72 zijn indicatief voor het aantal uren wat je aan gear wat je kan mee slepen. Zoals de andere al schreven of JOU spullen er voor 3 dagen inpassen kan ik niet zeggen. Geen idee wat jij meesleept. Mijn "Standaard" BOB spullen gaan prima in de RUSH24. Kwaliteit valt weinig tot niets op af te dingen zijn gewoon prima tassen. De 72 uurs uitvoering vind ik erg groot (daarom ook gekocht) draagcomfort van alle 3 vind ik ook prima. Op de warme dagen ietwat zweterig op de rug. Voor mijn tas die ik dagelijks bij mij heb ben ik inmiddels overgestapt naar een ander merk en uitvoering. (Tasmanian Tiger First Responder 2) dit eigenlijk alleen maar gedaan omdat ik heel graag overzicht in mijn tas wil hebben. Rugzak blijft een persoonlijk iets, succes met je keuze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2015 De benaming 12 24 en 72 zijn indicatief voor het aantal uren wat je aan gear wat je kan mee slepen. Zoals de andere al schreven of JOU spullen er voor 3 dagen inpassen kan ik niet zeggen. Geen idee wat jij meesleept. Mijn "Standaard" BOB spullen gaan prima in de RUSH24. Kwaliteit valt weinig tot niets op af te dingen zijn gewoon prima tassen. De 72 uurs uitvoering vind ik erg groot (daarom ook gekocht) draagcomfort van alle 3 vind ik ook prima. Op de warme dagen ietwat zweterig op de rug. Voor mijn tas die ik dagelijks bij mij heb ben ik inmiddels overgestapt naar een ander merk en uitvoering. (Tasmanian Tiger First Responder 2) dit eigenlijk alleen maar gedaan omdat ik heel graag overzicht in mijn tas wil hebben. Rugzak blijft een persoonlijk iets, succes met je keuze Top, bedankt! Ik zat nog even te twijfelen tussen de maxpedition en rush 24, alleen ik ga toch maar voor de rush 24, ook prijstechnisch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Forumleden, Op dit moment bezit ik een condor 3 day assault pack als .. alles in 1. Mooie sterke tas, echter wel een stuk groter dan ingeschat. Nu zat ik een beetje rond te neuzen en kwam uit bij de 5.11 Rush 24 (12 leek me te klein). Nu heb ik de zoekmachine gebruikt en kon ik niet echt wat vinden. Is er iemand die ervaring heeft met de rush 24? Misschien wel met zowel de condor als de rush 24. Graag hoor ik het zodat ik mijn eventuele aanschaf en verkoop kan plannen! Ik heb zelf de Rush24, ik gebruik hem als sport tas en voor logeren, vind hem zelf aan de te kleine kant. Voor de foto even een meindl boot ernaast geplaatst zodat men de verhoudingen kan zien. (Correctie, op de foto staat mijn Rush12 verkeerde gepakt) Ook zou ik graag een waist band hebben en dat heeft deze tas niet. Mijn eigen voorkeur gaat echter uit naar de Rush72. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Ik heb ook de 12 en 24. Over beide tassen ben ik zeer te spreken. Momenteel gebruik voor het dagelijkse gebruik de 12. De 24 gebruik als ik een paar dagen weg ga of als ik met mijn camera opstap ga. Heb ze bij gear point gekocht in Amersfoort. Is trouwens een mooie winkel maar wel prijzig.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2015 Ik heb ook de 12 en 24. Over beide tassen ben ik zeer te spreken. Momenteel gebruik voor het dagelijkse gebruik de 12. De 24 gebruik als ik een paar dagen weg ga of als ik met mijn camera opstap ga. Heb ze bij gear point gekocht in Amersfoort. Is trouwens een mooie winkel maar wel prijzig.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik heb zelf de Rush24, ik gebruik hem als sport tas en voor logeren, vind hem zelf aan de te kleine kant. Voor de foto even een meindl boot ernaast geplaatst zodat men de verhoudingen kan zien. Ook zou ik graag een waist band hebben en dat heeft deze tas niet. Mijn eigen voorkeur gaat echter uit naar de Rush72. Top, bedankt voor jullie reacties. Mijn keuze is inderdaad op de Rush 24 gevallen en hij lijkt mij, voor mijn plannen groot genoeg. (edc/bob/vanalles) Edit: Ik zit ondertussen reviews te kijken van de rush 12, of deze ook groot genoeg is. Wat er bij mij in komt zijn: 5.11 pants, 2 shirts. 3 pakken noodrantsoen, verbandset, kniptang, verband, waterflesjes (2) en waterfilter. Verder een zakmes erin en een mes erop. Gear point was inderdaad ook mijn keus, alleen met hun openingstijden van 1100-1700 van di - vrij kom ik daar helaas amper aan toe. Hoorde dat ze volgende week zaterdag ook een keer open zijn, dus als ik mijn condor heb verkocht (dus hopelijk gaat dat snel) ga ik hem daar volgende week ophalen. Ondertussen blijf ik marktplaats en internet afstruinen om te kijken of ik hem ergens kan oppikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2015 Ik heb zelf de Rush24, ik gebruik hem als sport tas en voor logeren, vind hem zelf aan de te kleine kant. Voor de foto even een meindl boot ernaast geplaatst zodat men de verhoudingen kan zien. Ook zou ik graag een waist band hebben en dat heeft deze tas niet. Mijn eigen voorkeur gaat echter uit naar de Rush72. Dit lijkt mij de rush 12 toch? Als ik de pads e.d. vergelijk met fotos op internet. Ook het bovenste vak aan de voorkant, bij de 24 heeft hij 2 pouches, en bij de 12 1, zoals deze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Dit lijkt mij de rush 12 toch? Als ik de pads e.d. vergelijk met fotos op internet. Ook het bovenste vak aan de voorkant, bij de 24 heeft hij 2 pouches, en bij de 12 1, zoals deze. Dit lijkt mij ook een 12. Deze heeft 4x molle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Dit lijkt mij de rush 12 toch? Als ik de pads e.d. vergelijk met fotos op internet. Ook het bovenste vak aan de voorkant, bij de 24 heeft hij 2 pouches, en bij de 12 1, zoals deze. whoops yup, verkeerde van de 2 gepakt, das idd mn rush 12, als men de 12 en 24 naast elkaar gooit is het verschil van de verhoudingen niet zo heel groot. Mischien 5 cm breder/hoger ofzo. 5 cm is ongeveer even breed als zo'n plankje van de vloer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2015 whoops yup, verkeerde van de 2 gepakt, das idd mn rush 12, als men de 12 en 24 naast elkaar gooit is het verschil van de verhoudingen niet zo heel groot. Mischien 5 cm breder/hoger ofzo. 5 cm is ongeveer even breed als zo'n plankje van de vloer. Bedankt voor de info! En toch voor de foto, ondertussen even aan t uitzoeken welke tas de beste optie is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Top, bedankt voor jullie reacties. Mijn keuze is inderdaad op de Rush 24 gevallen en hij lijkt mij, voor mijn plannen groot genoeg. (edc/bob/vanalles) Edit: Ik zit ondertussen reviews te kijken van de rush 12, of deze ook groot genoeg is. Wat er bij mij in komt zijn: 5.11 pants, 2 shirts. 3 pakken noodrantsoen, verbandset, kniptang, verband, waterflesjes (2) en waterfilter. Verder een zakmes erin en een mes erop. Gear point was inderdaad ook mijn keus, alleen met hun openingstijden van 1100-1700 van di - vrij kom ik daar helaas amper aan toe. Hoorde dat ze volgende week zaterdag ook een keer open zijn, dus als ik mijn condor heb verkocht (dus hopelijk gaat dat snel) ga ik hem daar volgende week ophalen. Ondertussen blijf ik marktplaats en internet afstruinen om te kijken of ik hem ergens kan oppikken. Als ik het zo lees passen je spullen in de 12. (Je kan deze verruimen dmv straps) Zal een tight fit zijn maar ik gok dat je het met goed pakken zou redden. Misschien een beetje van je locatie prijsgeven zodat mogelijk leden in de buurt je kunnen laten passen? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Volgens mij zit er niet veel prijsverschil tussen de twee tassen. Ik dacht maar twintig Euro. Als ik je mag adviseren dan zou ik twee tientjes meer uitgeven. Heb je toch meer ruimte en de 24 heeft meer vakken. Plus je kan er heel makkelijk zelf een heupband opzetten. (Heb ik zelf ook gedaan?). Ik gebruik de 12 nu omdat deze met een ehbo set aan de buitenkant makkelijker in een top koffer past. Maar zou zeker voor een 5.11 gaan. Dan weet je zeker dat je goede spullen in huis hebt...? ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 19 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2015 Als ik het zo lees passen je spullen in de 12. (Je kan deze verruimen dmv straps) Zal een tight fit zijn maar ik gok dat je het met goed pakken zou redden. Misschien een beetje van je locatie prijsgeven zodat mogelijk leden in de buurt je kunnen laten passen? Greener Mijn 'locatie' is omgeving zwolle, zo'n 20 min, w- n/w ervan. Volgens mij zit er niet veel prijsverschil tussen de twee tassen. Ik dacht maar twintig Euro. Als ik je mag adviseren dan zou ik twee tientjes meer uitgeven. Heb je toch meer ruimte en de 24 heeft meer vakken. Plus je kan er heel makkelijk zelf een heupband opzetten. (Heb ik zelf ook gedaan��). Ik gebruik de 12 nu omdat deze met een ehbo set aan de buitenkant makkelijker in een top koffer past. Maar zou zeker voor een 5.11 gaan. Dan weet je zeker dat je goede spullen in huis hebt...�� �� Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Bedankt voor je reactie en mening! Ik ben van plan ze beide te gaan bekijken en passen, en dan te beslissen welke de beste optie is. Zoals je zei het verschilt inderdaad niet veel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Ben benieuwd wat je ervan vind en welke het wordt. Succes met het kopen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stealth Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Bedankt voor de info! En toch voor de foto, ondertussen even aan t uitzoeken welke tas de beste optie is. Heb ze allebij naast elkaar, coyote = rush24, black = rush12 Niet zo heel veel verschil in grote dus.. Ik heb een vegelijkbaar in grote tas die een waistband erbij heeft, en die wint meestal mijn voorkeur omdat ik het gewicht beteter kan verdelen en de tas beter op zijn plek blijft er mee. Liggende aan wat u van plan ben zou ik u aanraden om in overweging te nemen of u molle wel echt gaat gebruiken, zo niet dan zijn er zat outdoor rugtassen die mischien beter voor uw doelen zijn 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 20 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2015 Heb ze allebij naast elkaar, coyote = rush12, black = rush24 Je haalt ze weer door elkaar:p, Alsnog wel bedankt voor de foto! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oinky Geplaatst: 20 november 2015 Delen Geplaatst: 20 november 2015 Binnenkort bij gear point is er een actie 20% korting... Is volgens mij op vrijdag 27 en op zaterdag 28 november...scheelt toch weer geld...? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.