Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ervaring 5.11 rush 24


3008Burg

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vandaag toch een gaatje gevonden en de rush 24 (sandstone) opgehaald bij gearpoint! Ik kan direct al zeggen, geweldige tas! Toen ik thuis kwam direct volgegooid met mappen, notitieblokken en een laptop (+ andere artikelen) en op naar een werk vergadering! Terug thuis direct volgegooid voor een weekend weg en alles paste wederom perfect! Zeer mooie uitgebreide tas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Ik heb mijn  rush 24  2dehands  gekocht  heb ook de moab 10 (slingbag) die je met het tier systeem op de rush kan riggen op het molle systeem.

 

De 24 is voor mij een all round rugzak voor mijn job in het adventure gebeuren,  de langere wandeltochten of trainen met gewichten omdat deze comfy zit bij het dragen,   wel geen heupgordel maar die gebruik ik toch al zelden door een grotere torso omtrek.

 

Heb er er een drinkzak van 3l insteken waarbij de drankslang en mondstuk kan doorvoeren naar de draagarmen.  

 

de 12 heb ik wel eens vastgehad maar vond de grotere zijzakken met molle op de 24 de doorslag geven om bv een deftig vast mes en een groter vouwzaag in weg te stoppen en ook terug makkelijk terug te vinden. 

5.11 is kwaliteit en wordt ook vaak gebruikt bij militaire en tactische ordediensten.


Zelf nog op zoek naar een 2dehands rush 72 in sandstone (als reserve)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...