TyrionLannister Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 Vandaag had ik (met de warmte) trek in een frisdrank maar had niks in huis. Ik had wel zo'n bus sinassyroop die je kan aanlengen met water. Dus ik doe dat in een koel glas water. Het zag er een beetje raar uit, meer bruin dan oranje. Maar het smaakte goed genoeg, wel iets anders dan normaal. Dus ik kijken naar de houdbaarheiddatum. Die was mei 2003. Maw als je houd van zoetigheid dan zijn die bussen met aanlengsyroop wel een aanrader om in huis te halen. Ik geef toe het is een luxe-iets maar toch kun je ze kennelijk lang over de houdbaarheidsdatum gebruiken. Heb er ieg niks aan overgehouden. Als iets nog goed smaakt en/of goed ruikt dan kun je het nog gebruiken. Onze voorouders hadden geen Warenwet, Keuringsdienst van Waren en THT datums. En die gingen toch ook niet bij bosjes dood vanwege hun eten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 Is een leuke voor dit topic http://preppers.nl/forum/threads/348-Hoe-ver-over-de-THT-datum-durf-jij-te-consumeren Ranja is eigenlijk niet meer dan suikerwater en zal erg moeilijk bederven. Ideale prep voor als je zat bent van flauw smakend gezuiverd water. (Wij hebben een groot aantal bussen in de voorraad.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 Dit hebben wij ook voor onze jeugd op voorraad,de flessen die ik nu steeds rouleer zijn tot 2015 houdbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 Toevallig Lidl? Die hebben wij namelijk ook. Superlekker en erg lang houdbaar (ook na 2015 wel, zo blijkt uit het verslag van Tyrion) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robbie Geplaatst: 28 juli 2012 Delen Geplaatst: 28 juli 2012 @ cardhu. Dat klopt inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 29 juli 2012 Delen Geplaatst: 29 juli 2012 Inderdaad een goede en goedkope aanvulling, goed om te horen dat ook dit prima na de houdbaarheidsdatum te gebruiken is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 15 augustus 2012 Delen Geplaatst: 15 augustus 2012 Ik heb een aantal bussen ISOstar liggen in poedervorm, lekker licht, compact en over de houdbaarheid maak ik me ook geen zorgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 augustus 2012 Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 nouwja wat is luxe? valt onder de categorie comfort food voor mij zulke dingen, niet het belangrijkste voor je lichaam wel belangrijk voor je moraal dus hier ook chocola, nootjes siroop etc op voorraad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.