lichtje Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Hallo allemaal, Ik weet niet of het al gedeeld is (niet tegen gekomen), en of dit wel de juiste plek is. Maar op een andere forum, ben ik een leuk site/app tegen gekomen. En wil graag dit met jullie delen. Een magazine wat over allelei outdoor items gaat http://www.getoutmagazine.nl/home/app/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Leuk leesvoer, maar eens geïnstalleerd voor wanneer ik me verveel. Handig ook dat je de edities kan downloaden om later offline te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Bedankt voor de tip! Ziet er wel interessant uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Heb de app gedownload; is wel leuk om door te 'bladeren', veel tips en wel leuke artikelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Heb het ook gedownload, leuk voor op vakantie wat te kunnen lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.