Bugger Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Zeer handig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Om dat in elkaar te fransen moet je net iets meer van elektriciteit kennen dan een verlengsnoer samen prutsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Ik heb van die kleine dingetjes die een hoop lawaai maken. De hoofd-unit, met knoopcellen gaat aan de deurpost, de magneet aan de deur. Als die het contact verliezen breekt de hel los. Hard genoeg om voor mij boven te horen dat er iets in m'n berging gebeurd (heb er nu een pro- sensor hangen, maar daarvoor werkte het prima). Natuurlijk zou je andere dingen kunnen verzinnen met de uitgang van de speaker, het voltage en vershillende stofjes. Maar dat mag hier niet dus... Kortom dat was mijn systeem voor m'n eigenlijk alarmsysteem er kwam. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Lizzen kerfoelie: heerlijk die Duitsers die Engels spreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 10 juli 2015 Delen Geplaatst: 10 juli 2015 Ik heb van die kleine dingetjes die een hoop lawaai maken. De hoofd-unit, met knoopcellen gaat aan de deurpost, de magneet aan de deur. Als die het contact verliezen breekt de hel los. Hard genoeg om voor mij boven te horen dat er iets in m'n berging gebeurd (heb er nu een pro- sensor hangen, maar daarvoor werkte het prima). Natuurlijk zou je andere dingen kunnen verzinnen met de uitgang van de speaker, het voltage en vershillende stofjes. Maar dat mag hier niet dus... Kortom dat was mijn systeem voor m'n eigenlijk alarmsysteem er kwam. Deze dingetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 @phaelin @Bugger deze systeempjes werken inderdaad wel , maar dan mag niemand het weten dat het er zit , zou iemand uit je kennissen omgeving de dief zijn en dus kunnen weten dat er een systeem zit dan is het gemakkelijk uit te schakelen door een sterke magneet bij de reedcontacten (die magneetschakelaartjes) te houden zeker tegenwoordig met die neodymium magneten .Er zijn wel weer trucjes om dit te omzeilen (ik denk aan een gewone contact schakelaar met een ingebouwde vooraf ingestelde weerstandswaarde ) maar het geheel wordt er niet simpeler op .Wel is het zo dat die simpele schakelaartjes met zoemer zoals je laat zien @phaelin dat als men niet op de hoogte ervan is ze je stevig kunnen laten schrikken gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 12 juli 2015 Delen Geplaatst: 12 juli 2015 @phaelin @Bugger deze systeempjes werken inderdaad wel , maar dan mag niemand het weten dat het er zit , zou iemand uit je kennissen omgeving de dief zijn en dus kunnen weten dat er een systeem zit dan is het gemakkelijk uit te schakelen door een sterke magneet bij de reedcontacten (die magneetschakelaartjes) te houden zeker tegenwoordig met die neodymium magneten .Er zijn wel weer trucjes om dit te omzeilen (ik denk aan een gewone contact schakelaar met een ingebouwde vooraf ingestelde weerstandswaarde ) maar het geheel wordt er niet simpeler op .Wel is het zo dat die simpele schakelaartjes met zoemer zoals je laat zien @phaelin dat als men niet op de hoogte ervan is ze je stevig kunnen laten schrikken gr will Da's waar, als mensen weten dat het er zit schiet 't niet op natuurlijk. Sterker nog die kleine dingetjes hebben een klepje dat naar beneden schuift waarachter een aan/uit knopje zit -.-) Maar als je je ze op een onzichtbare plek aanbrengt, of gewoon aan de binnenkant van de deur (je kunt 'm immers zelf met dat knopje direct uitzetten) dan is het redelijk effectief voor de prijs. Ik heb destijds 3 van die gevalletjes voor 12 euro of zo gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 handig maar zoals al gezegt is zou ik voor deze kiezen. in combinatie met deze voeding aangezien je niet wilt dat batterij leeg is in shtf tijd uitleggen hoe je deze moet samenvoegen lijkt me niet echt nodig dat zullen de meeste mensen hier wel snappen wbt het aan en uit knopje deze zou je eventueel kunnen los solderen en op een andere niet zichtbare plaats kunnen zetten. greetzzz hamster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Beste beveiliging die er bestaat: https://www.youtube.com/watch?v=JUJqDfft1U0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 voor als je ooit "zomaar" word aangevallen door hond kan gebeuren tijdens een BUG-OUT of deze op min. 2.16 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 ik denk voor mensen in een flat niet echt geschikt zeker als je wat hoger woont beetje crimineel schrikt daar niet van als ze eenmaal binnen zijn,zette ze hem gewoon uit mischien is een camera(wiffi) het beste bewegingsmelder inschakelen handig maar zoals al gezegt is zou ik voor deze kiezen. in combinatie met deze voeding aangezien je niet wilt dat batterij leeg is in shtf tijd uitleggen hoe je deze moet samenvoegen lijkt me niet echt nodig dat zullen de meeste mensen hier wel snappen wbt het aan en uit knopje deze zou je eventueel kunnen los solderen en op een andere niet zichtbare plaats kunnen zetten. greetzzz hamster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bla Bla Geplaatst: 1 oktober 2015 Delen Geplaatst: 1 oktober 2015 voor als je ooit "zomaar" word aangevallen door hond kan gebeuren tijdens een BUG-OUT of deze op min. 2.16 Ik zou die gok niet nemen dat je een hond tegenkomt die getraind is om overmant te worden Uiteraard word ik voor gek verklaard hier, maar vraag @Toef maar even Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 2 oktober 2015 Delen Geplaatst: 2 oktober 2015 als je het signaal verlengt naar je flat heb je een stil alarm je moet wel je fantasie blijven gebruiken he @ouwe 74 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ouwe74 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 tja, het "weten" dat er ingebroken "is"...hmmm mja...vanaf hoger dan de 3e verdieping moet je wel snel zijn om er nog "iets" tegen te kunnen doen....toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Beste beveiliging die er bestaat: https://www.youtube.com/watch?v=JUJqDfft1U0 En met een neus van jewelste kun je ze nog grijpen 5 kilometer verderop. Je moet er alleen voor zorgen dat jij je sneller kan verplaatsen dan hen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.