Dreutel Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Deze doorkijkvrachtwagen van Samsung maakt het verkeer een stuk veiliger: zie: http://www.extremetech.com/extreme/208717-transparent-samsung-truck-could-make-driving-much-safer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 En leidt natuurlijk niet af? Gezien de uiterst beperkte chauffeurscapaciteiten (mezelf geef ik geen beoordeling) die ik regelmatig waarneem is dit misschien niet altijd een goed idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Heeft ie ook Video On Demand? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Ik ben al een keer in de fout gegaan met iets derdelijks. Ik maakte toen een uitwijk maneuvre die later niet nodig bleek..... [ATTACH=CONFIG]19306[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Haha, toen ik de titel las, dacht ik dat ze werkelijk transparante vrachtwagens hadden gemaakt, zodat illegalen zich niet meer kunnen verstoppen in de trailers:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keturah Geplaatst: 27 juni 2015 Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Haha, toen ik de titel las, dacht ik dat ze werkelijk transparante vrachtwagens hadden gemaakt, zodat illegalen zich niet meer kunnen verstoppen in de trailers:D Dacht precies hetzelfde toen ik de titel zag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.