Gast Peerke Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Kook een halve liter water, voeg 3 theezakjes toe en laat deze 5 minuten trekken. Voeg 2 grote scheppen suiker en een scheutje citroensap aan toe. Giet het na afkoelen in een fles, en zet de fles in de koelkast. goedkoper kun je het niet krijgen en nog naar je eigen smaak ook ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Klopt helemaal. Is inderdaad de lekkerste ijsthee. Ik doe er trouwens een heel kleine beetje zout in en dan gebruik ik hem als sportdrank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Goed idee; ga dat ook maar eens uitproberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
White Eagle Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik doe er ook wel eens sinaasappelschijfjes in. Of citroen en munt. En diverse kruidentheeën zijn ook erg lekker koud, ook zonder suiker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik maak een hele sterke thee en doe dan dezelfde hoeveelheid appelsap er bij. Hele citroen in stukjes, klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 Ik snij gember in plakjes kook die met 2 liter tot 1 liter, de koelkast in, en klaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 14 juni 2015 Delen Geplaatst: 14 juni 2015 @JohnVonSchutz Klopt helemaal. Is inderdaad de lekkerste ijsthee. Ik doe er trouwens een heel kleine beetje zout in en dan gebruik ik hem als sportdrank. wil dit wel eens proberen, voeg je enkel wat zout toe, of ook de suiker en bovenop wat zout ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 @JohnVonSchutz wil dit wel eens proberen, voeg je enkel wat zout toe, of ook de suiker en bovenop wat zout ? Suiker en een klein beetje zout. Samen dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.