Tom Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Dus geen brullende beer verjaagt Zweed Handig om te weten, man is wel een soort prepper. Ga dus niet op de grond liggen zoals de richtlijnen zijn, maar ga brullen! Vluchten was geen optie voor Ralph Persson toen hij een gigantische bruine beer op zich af zag komen. De Zweed, die zijn nieuwe jachthond aan het trainen was in het bos, koos daarom voor een andere aanpak. Hij zette een keel op en joeg de beer met een intimiderende brul het bos weer in. En zijn vrouw stond van een afstandje alles rustig te filmen, terwijl haar man zelf ook een camera hanteerde http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/4035948/2015/05/20/Bruine-beer-gaat-op-de-loop-voor-brullende-Zweed.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Daarom kijk ik dagelijks op dumpert voor dit soort, en andere filmpjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Als die beer toch had doorgezet........ Wel grappig om te zien vooral als je zijn gedachte gang erbij weet. Je zit dus in de situatie dat een grote bruine beer op je afkomt en wat doe je.... Wat nou bruine beer kom maar op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Als die beer toch had doorgezet........ Wel grappig om te zien vooral als je zijn gedachte gang erbij weet. Je zit dus in de situatie dat een grote bruine beer op je afkomt en wat doe je.... Wat nou bruine beer kom maar op! Hieronder ging het FOUT. *expliciete waarschuwing: kijken op eigen risico* http://www.dumpert.nl/mediabase/6655988/fbc97e64/beer_sloopt_man.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Oh dat zal ik doen als me hond me aanvalt. In US you run from bear In Sweden bear runs from you. In Soviet Russia Bear runs for you. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Als je zoiets op je af ziet komen ga je toch wel eerst even 'Zweeten' hoor. Dit liep met een sis... eehhh brul af! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crafts Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Bear encounter. Holy Shit op 3:10 min Vast en zeker z'n ondergoed moeten verschonen:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Als je zoiets op je af ziet komen ga je toch wel eerst even 'Zweeten' hoor. Dit liep met een sis... eehhh brul af! Zweden, bedoel je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Persoonlijk denk ik dat het niet helemaal is zoals men graag zou willen. Het zou me niets verwonderen als die beer die gast helemaal niets aan wilde doen maar gewoon wilde dat die kerel wist dat hij door de beer gezien was en op moest zouten. Zo was er ook een filmpje van een jager/boogschutter die in een boom zat waarbij de beer 'm in de boom kwam bezoeken en aankeek van "ik weet dat je hier zit, dus als je m'n kind wat aandoet ben je voor mij" Mensen hebben nogal gauw de neiging te denken dat ze fantastisch zijn en dat dieren dom zijn ...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 20 mei 2015 Delen Geplaatst: 20 mei 2015 .......... De Zweed, die zijn nieuwe jachthond aan het trainen was in het bos, koos daarom voor een andere aanpak. ........... http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/4035948/2015/05/20/Bruine-beer-gaat-op-de-loop-voor-brullende-Zweed.dhtml Dat was vast zijn jachthond. Bear encounter. Holy Shit op 3:10 min Vast en zeker z'n ondergoed moeten verschonen:p Die heeft zijn persoonlijk record verbroken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drent Geplaatst: 22 mei 2015 Delen Geplaatst: 22 mei 2015 Zo gek is het nog niet. Roofdier zijn is een riskant "beroep" als je eten je verwond en je niet meer kan jagen is het risico op verhongeren flink, zeker bij een solitaire jager als een beer. Ook (of juist) een roofdier doet risicoanalyse en een agressief prooidier is riskant en dus enkel keus bij echt nood. Advies in amerika voor poema is net zo. Groot maken en intimiderend over komen. Lastige is en blijft idd beer met jongen, maar dan heeft mama ook een heel ander doel dan eten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.