12gauge Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 alles in voorraad als het goed is, gelijk hun catalogus eens meebesteld, kan ik onder het vele wachten die s op het gemak door bladeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
noodv Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 ligt het aan mij of lopen meer mensen wel te lullen als iemand de nek uitsteekt dan dat er daadwerkelijk gekocht word? heb al snel een 20x ja geteld en er zijn er ong 5 verkocht? Ik denk als je de beginpost vergelijkt met het daadwerkelijke aanbod dat dat niet zo vreemd is. Ik heb zeker interesse in het assortiment van Daxtria, maar alleen dit setje heeft niet mijn interesse. Dus ja, voor het originele aanbod had / heb ik interesse, maar voor deze kortingscode niet. Dat lijkt me niet heel vreemd. Verder waardeer ik het zeker wel als mensen moeite willen doen om korting voor iedereen te bedingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 ik heb m inmiddels binnen, ik zeg; WTF, daar zit wel erg veel in en ben er zeker blij mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 dit is de hele set, op die 2 doosjes gaas compressen en 5 rollen verband links boven 2e foto die zijn vd plaatselijke DA deze wel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Ik zie geen foto Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 ik wel? frank had ook al gezegd, zal m straks even aanpassen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Nu zie ik m wel. Das een flink pakket zeg!! Ben je gelijk voor het grootste deel klaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 zie je de plaatjes boven of onder de tekst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Ik zie alles, Dankje Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Ik zie ze onder de tekst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimputten Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Kan ik hem nog bestellen? Ik heb zeer zeker interesse Ik ben pas begonnen met voorbereiden. Tijdje terug stroomstoring gehad, gelukkig niet lang en goed voorbereid. Maar kan natuurlijk altijd beter. Iemand nog tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 ik zie geen reden waarom niet als ik eerlijk ben? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimputten Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 Ik heb het geprobeerd, maar de kortingscode wordt neit herkend. Heb niet meer of minder artikelen besteld en heb ook echt op dnummers gelet. Misschien dat iemand me kan helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 je moet eerst registreren, en dan lijstje maken en kortingscode invullen en word niet benauwd, KS heeft ons als "avonturiers" opgegeven niet als groep wacco's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 hier heb ook belangstelling voor ......................even kijken wat de betaal optie's zijn Groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 dit is de hele set, op die 2 doosjes gaas compressen en 5 rollen verband links boven 2e foto die zijn vd plaatselijke DA deze wel? Dat is een mooie set 12gauge, (zzzzzie het nu pas ben ff weg geweest). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 muts ik kom dus deze tegen deze vindt ik wel erg mooi denk/twijfel groet Jolanda vergeet waar http://www.evac.nl/shop/EHBO-Rugtas-Traveller-Rood-diverse-vullingen-imgD-2363.jpg daar dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 En ik sla even door [ATTACH=CONFIG]896[/ATTACH] deze lijkt mij handig groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 @Jolanda wat zit er allemaal in (ook instrumenten)? Kan de link namelijk niet openen alleen een foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 @Jolanda wat zit er allemaal in (ook instrumenten)? Kan de link namelijk niet openen alleen een foto. nu wel goed klik baar http://www.evac.nl/shop/EHBO-verbandtas---Gevuld-c-62.html groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik heb deze als start kit besteld: http://www.careplus.eu/nl/eerste-hulp-op-reis/ehbo-sets/care-plus-first-aid-kit-professional Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 @Jolanda deze kan ik wel openen thankx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik heb deze als start kit besteld: http://www.careplus.eu/nl/eerste-hulp-op-reis/ehbo-sets/care-plus-first-aid-kit-professional en dat is ook een mooie groet jolnda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 @Jolanda misschien even aan 12gauge vragen wat hij allemaal heeft en heeft betaald, volgens mij heeft hij het allemaal in bulk wat er bij jou inzit en heeft hij instrumenten erbijzitten en in die tas zit dat er niet bij en dat voor die prijs(is wel een mooie tas) stuur 12gauge misschien een PM dan weet je meer. succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jolanda Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 @ backschless zie link van @ shooter die is interessant en voor mijn huishouding om dat ik op kolen kook iets tegen brand wonden afgelopen winter ook brandwonden op gelopen door een kruik groet jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.