Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wanttoknow.nl Vaccinaties


JJ&A

Aanbevolen berichten

homeopathie heeft zijn plaats.

Bij milde ziektes zijn er prima alternatieven dat de pijn verlichten of wat meer comfort brengen dat geen medicijnen zijn dat je bij de apotheek moet gaan halen.

 

bvb voor een verstopte neus moet je heus niet nasa-rinathiol gaan halen, maar zijn er natuurlijke alternatieven, of maagzuur....

 

Bij ernstige ziektes daarintegen zoals kanker of dergelijke echter ben je beter af bij een echte dokter.

 

Een kop thee met wat eucalyptus erin is natuurlijk iets anders dan een homeopathisch middel dat zoveel verdund is dat er geen werkzame stoffen in zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jullie zijn allemaal alleswetend?

 

"dat is kwakzalverij"

"dat is een placeboefect"

 

Ik vind het echt knap hoor dat jullie dat soort dingen met stelligheid weten te beweren. petje af hoor! Misschien moeten jullie je aanmelden voor de nobelprijs voor alwetendheid?

 

Ik beweer helemaal niks, maar ik zal nooit en te nimmer iets de grond in boren als ik er zelf niet voldoende van af weet, net als jullie hier in bovenstaand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, lees dit maar eens:

 

http://www.infowebweistra.eu/homeopathie-wetenschap.htm

 

is heel recent, geniet ervan!

 

Bijna al mijn alarmbellen gaan rinkelen bij het bezoeken & rondklikken op die website. Het is al vele malen door anderen op dit forum gepost maar ik doe het nog eens: als homeopathie werkt dan kan dat wetenschappelijk bewezen worden, en wordt het opgenomen in de reguliere medicijnen-kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat digitale biologie verhaal blijkt te kloppen (meerdere onafhankelijke onderzoeken dat hetzelfde resultaat bekomen) lijkt me dat op forensisch vlak wel best eng....

 

ach nee joh, wat is eng? Soms zijn er dingen nu eenmaal anders dan je zelf zou denken of kan bevatten. Laat alles open, vel niet meteen een oordeel, het valt allemaal best mee, niks engs aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn allemaal alleswetend?

 

"dat is kwakzalverij"

"dat is een placeboefect"

 

Ik vind het echt knap hoor dat jullie dat soort dingen met stelligheid weten te beweren. petje af hoor! Misschien moeten jullie je aanmelden voor de nobelprijs voor alwetendheid?

 

Ik beweer helemaal niks, maar ik zal nooit en te nimmer iets de grond in boren als ik er zelf niet voldoende van af weet, net als jullie hier in bovenstaand..

 

De eerste homeopaat die kan bewijzen dat water geheugen heeft wint waarschijnlijk ook een nobelprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna al mijn alarmbellen gaan rinkelen bij het bezoeken & rondklikken op die website. Het is al vele malen door anderen op dit forum gepost maar ik doe het nog eens: als homeopathie werkt dan kan dat wetenschappelijk bewezen worden, en wordt het opgenomen in de reguliere medicijnen-kast.

 

Dat is een compleet onzinargument, er zijn tal van reguliere ziekten, aandoeningen, behandelingen, medicijnen etc die niet opgenomen zijn in de reguliere medicijnenkast. Het is wel heel kortzichtig om je daar aan op te hangen, het maakt je afhankelijk van de farmaceutische industrie, tja als je dat graag wil moet je dat doen. Maar een argument heb je hier niet. sorry kom met iets beters alsjeblieft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik zeg is dat het tot op heden nog niet bewezen is, en zolang het niet bewezen is heeft het nog geen plaats in de algemene dokterspraktijken.

 

 

om de stemming wat te verbeteren; hier is wat magie:

denk aan een kaart, gelijk welke kaart.

 

 

klaar?

 

 

 

je dacht aan de landkaart van Zwitserland.

 

Een paar van jullie op dit forum dachten hier effectief aan en snappen niet dat ik hun gedachten kon lezen.

De rest weet dat ik onzin uitkraam. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een compleet onzinargument, er zijn tal van reguliere ziekten, aandoeningen, behandelingen, medicijnen etc die niet opgenomen zijn in de reguliere medicijnenkast. Het is wel heel kortzichtig om je daar aan op te hangen, het maakt je afhankelijk van de farmaceutische industrie, tja als je dat graag wil moet je dat doen. Maar een argument heb je hier niet. sorry kom met iets beters alsjeblieft.

 

Heb je niks beters te melden dat dit? Je wordt wat slapjes vind ik.

 

Nogmaals, het gaan niet om mijn mening of argumenten en ik heb het over homeopathie. Het is (nog) niet bewezen dat homeopathie werkt, dus waarom zou je er dan gebruik van maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

De niet-gevaccineerden uit de reformatorische gezindte zoeken hun sociale contacten

echter vooral binnen hun eigen kring waar zij niet beschermd worden door groepsimmuniteit.

Vandaar dat binnen de reformatorische gezindte nog steeds epidemieën

voorkomen van ziekten die met vaccinatie zijn te voorkomen.

 

http://www.npvzorg.nl/fileadmin/user_upload/documents/Vaccinatie/Brochure-professionals_spreads.pdf

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dR3 Omdat ( ondanks dat er genoeg bewijzen zijn die jij gewoon niet wil zien) je niet afhankelijk bent van bewijzen.

DAT is nou precies wat ik eerder vandaag aangaf, ik had van preppers wel meer verwacht dan dat, ga je helemaal zitten wachten op bewijzen???? Probeer zelf, test, onderzoek, ga niet een potje zitten wachten op anderen, zielig vind ik dat. Jezelf afhankelijk stellen van anderen. hoe ON-preppers!!!!

 

DOE, ONDERNEEM, ONDERVIND en oordeel dan .. niet op voorhand

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dR3 Omdat ( ondanks dat er genoeg bewijzen zijn die jij gewoon niet wil zien) je niet afhankelijk bent van bewijzen.

DAT is nou precies wat ik eerder vandaag aangaf, ik had van preppers wel meer verwacht dan dat, ga je helemaal zitten wachten op bewijzen???? Probeer zelf, test, onderzoek, ga niet een potje zitten wachten op anderen, zielig vind ik dat. Jezelf afhankelijk stellen van anderen. hoe ON-preppers!!!!

 

DOE, ONDERNEEM, ONDERVIND en oordeel dan .. niet op voorhand

 

Zo werkt het niet, "wie eist, bewijst". Homeopathie beweert wat, dan moet ook bewezen worden dat het klopt en dergelijke onderzoeken moeten door iedereen herhaalt kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in JOUW ogen wel, maar voor mij geldt: ik geloof NIKS voor ikzelf het bewijs heb gezien. Ik doe het onderzoek dus zelf voor ik uberhaupt iets geloof. Jij stelt je afhankelijk op van ANDEREN, dat is het verschil tussen jou en mij. Sjee hoe lang heeft het geduurd voor men kon bewijzen dat de aarde rond was? Al die tijd zou jij dus hebben geloofd dat de aarde plat was want er was immers geen bewijs nog dat hij niet plat was. Snap je hoe je zo enorm ACHTER DE FEITEN aan kan lopen? Wat jij wil hoor, ieder zijn ding, niet iedereen is hetzelfde.

 

Probeer alleen wat genuanceerder te zijn als je iets met stelligheid beweert, niets is wat het lijkt, dat is maar wat ik wil zeggen.

 

fijne avond! ( nu echt het nestje in)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjee hoe lang heeft het geduurd voor men kon bewijzen dat de aarde rond was? Al die tijd zou jij dus hebben geloofd dat de aarde plat was want er was immers geen bewijs nog dat hij niet plat was

 

de argumenten over verkeerde opvattingen uit het verleden werken in beide richtingen.

Het enige echte bewijs dat telt is wat er uiteindelijk gevonden word.

 

Nu is het voor beide partijen afwachten wat de eindconclusie word, en genieten van het schouwspel der meningen tot dan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de argumenten over verkeerde opvattingen uit het verleden werken in beide richtingen.

Het enige echte bewijs dat telt is wat er uiteindelijk gevonden word.

 

Nu is het voor beide partijen afwachten wat de eindconclusie word, en genieten van het schouwspel der meningen tot dan. :)

 

mooie afsluiting! Dankje wel, nu ga ik echt echt echt naar bed... pfff helemaal geen zin maar het is rot maar het mot.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in JOUW ogen wel, maar voor mij geldt: ik geloof NIKS voor ikzelf het bewijs heb gezien. Ik doe het onderzoek dus zelf voor ik uberhaupt iets geloof. Jij stelt je afhankelijk op van ANDEREN, dat is het verschil tussen jou en mij.

 

Huh? Nu vind je bewijzen wel belangrijk? Ok, dan zijn we het daar wel over eens.

 

Sjee hoe lang heeft het geduurd voor men kon bewijzen dat de aarde rond was? Al die tijd zou jij dus hebben geloofd dat de aarde plat was want er was immers geen bewijs nog dat hij niet plat was. Snap je hoe je zo enorm ACHTER DE FEITEN aan kan lopen? Wat jij wil hoor, ieder zijn ding, niet iedereen is hetzelfde.

 

Probeer alleen wat genuanceerder te zijn als je iets met stelligheid beweert, niets is wat het lijkt, dat is maar wat ik wil zeggen.

 

Geen bewijs dat de aarde niet plat was? Zo werkt het niet, je moet eerst bewijzen dat de aarde plat is. Ik hoef ook niet te bewijzen dat god niet bestaat, eerst wil ik bewijs zien dat god bestaat. Idem met water dat geheugen zou hebben, eerst bewijzen dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, ik heb de hele tijd al beweert dat ik bewijzen van ANDEREN niet belangrijk vind, ik zoek mijn eigen bewijzen, dat dat voor jou nieuws is kan ik ook niks aan doen, moet je mijn posts maar gewoon teruglezen.

 

Heb jij bewijs dat de reguliere geneeskunde werkt dan? Kom maar op met je bewijzen, dat zijn er vast niet veel meer dan die ik kan toveren over bijvoorbeeld homeopathie. Denk denk denk , dat is wat ik je wil leren, ik geloof niet dat het aankomt bij je, helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jawel hoor, mensen geloven altijd maar wat hun voorgehouden wordt, doe je ding, geloof alles... sorry hoor maar mijn nichtje is afgelopen jaar overleden aan een "griepje" de reguliere geneeskunst snapte er niks van, voor ze het doorhadden was ze DOOD, ja ik meen wat ik zeg. Geloof je alles wat je ziet? geloof je alle medicijnen? geloof je uberhaupt?

 

Ik wil alleen maar zeggen, de mensen die in homeopathie geloven MOETEN dat bewijzen, als ik vraag om de reguliere geneeskunde te bewijzen word ik uitgelachen, zegt dat niet genoeg??? Ik geloof dat ik hier tegen de bierkaai aan het vechten ben, en , dat moeten jullie je realiseren, ik heb HELEMAAL geen standpunt over geneeswijzes, ik stel alleen vraagtekens en vraag JULLIE om je standpunt te onderbouwen en te bewijzen, vooralsnog komt er niks dan schamper.. ok, dat zegt genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...