silver Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Ik kreeg een tip: kijk eens op funda en geef als extra optie op: schuikelder. Je zal verbaast zijn over het aanbod. Overigens zijn echte (koude oorlog, ww2) bunkers niet echt duur. Hartje grote stad in het oosten : 250.000 euro Den Haag, twee verdiepingen mega ding: 4 ton. Ok, heb ik ook niet liggen maar goedkoper dan bouwen en met een aantal mesnen makkelijker te doen. Nadeel zijn alleen vaak de kleine lettertjes. Wanneer ik op Funda zoek krijg ik 13 resultaten en waar vind jij die koude oorlog en WW2 bunkers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Vandaag gepubliceerd en in de verkoop: http://www.historien.nl/te-koop-gigantische-nazibunker/ [ATTACH=CONFIG]17345[/ATTACH] Met bijna 100.000m2 ongeveer groot genoeg voor de hele prepper community;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Als er iets is dat over 1000 jaar nog altijd zal zichtbaar zijn, is het wel zo iets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 @f150, wel jammer dat er 800.000 euro tegenaan gegooid moet worden per jaar om verval tegen te gaan. Kunnen we dat minimaliseren met meer eco vriendelijke manieren van bouw materialen? Leem, bamboe, etc? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 maart 2015 Delen Geplaatst: 25 maart 2015 Wanneer ik op Funda zoek krijg ik 13 resultaten en waar vind jij die koude oorlog en WW2 bunkers? Rijksvastgoed dat te koop staat (stond). Die in Den Haag is verkocht en is afkomstig uit ww2. De Diogenes bunker bij Deelen idem dito, ww2 en te koop. Die op funda te Almere (?) is een oude rijkswaterstaat (koude oorlog) kelder voor personeel (sluiswachters gezin). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.