Tom Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Erg leuk en handig en daarna eet je de vis op Zit er aan te denken om de visolie in een olielamp te doen en te kijken hoe dit gaat, Maar een blikje en een beetje werk en in 30 seconden een lichtje. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HenkV Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Goed idee! Ik hoop alleen dat die van ons niet op waterbasis zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Leuk voor een shtf romantisch diner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Goed idee! Ik hoop alleen dat die van ons niet op waterbasis zijn... Vandaar dat je ook moet opletten op de opdruk: "In vegetable oil" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 2 november 2014 Delen Geplaatst: 2 november 2014 Het is een leuk idee. Maar in een shtf situatie is dat soort olie, tenzij je er in 'omkomt', natuurlijk doodzonde om gewoon op te stoken... Daar gebruik je dan toch wel zaken voor die niet zo goed eetbaar of bruikbaar zijn ? Prep ze, K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erique Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 [video=youtube_share;RtmQuA9DGDw] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 is dit de voorloper van de magnetron Je gaat toch geen eten verbranden.De olie bevat ook veel voeding/bouwstoffen Zit liever in het donker met me blikje koude vis. Er zweeft ook nog ergens een draadje van een kaars van magarine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 Maar ruikt die kaars niet heel erg naar vis ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.