Gast Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Deze maand in Discovery Magazine een reportage over Survival in Nederland. Het begint met Bushcraft en wordt ingeleid door Siegurd. Siegurd is een welbekende in de Nederlandse Bushcraft wereld en geeft diverse workshops. Verder gaat het over zelfvoorzienend leven en voorbereiden op slechtere tijden. Kortom een artikel waarin de meeste preppers zichzelf duidelijk in zullen herkennen. Een absolute must read dus.... [ATTACH=CONFIG]14171[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Volgens mij hadden ze beter het blog van Gamble kunnen lezen, als er een avonturier in Nederland is ben jij het wel :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Volgens mij hadden ze beter het blog van Gamble kunnen lezen, als er een avonturier in Nederland is ben jij het wel :-) Hahaha...gek! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Aahh die had ik al gekocht alleen vergeten hem hier op te zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Leuk, THX voor de tip. Ga hem zometeen even halen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Jaaa heb em ook gelezen! Fantastisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Hè chips,ik was vanmiddag nog bij de boekhandel.....morgen maar weer even er langs gaan en dat het tijdschriftenrek aan dacht geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 30 oktober 2014 Delen Geplaatst: 30 oktober 2014 Is Siegurd hier ook actief? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Is Siegurd hier ook actief? In iedergeval wel op het nederlands bushcraft forum. GrretZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 3 november 2014 Delen Geplaatst: 3 november 2014 Vorige week vrijdag opgepikt naar aanleiding van dit draadje. Had het Discovery Magazine nog nooit gekocht. Leuke artikelen! Vooral erg leuk om eens in een blad hierover te lezen. Jammer dat er niet meer prepper/survivailst leesvoer te krijgen is in het tijdschriftenvak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.