Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Krav Maga Workshop voor vrouwen


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Sorry, een tweede quote:

enig onderwijs krijgen in zelfverdediging ( wat ik voornamelijk zie als het beperken van de schade die jou wordt aangedaan) is niet hetzelfde als bedreven zijn in een vechtsport. Het laatste zie ik meer als offensief, het eerste meer als defensief om een situatie te de-escaleren en om tijd te kopen weg tel open van een situatie.

 

Dus volgens jou is het bedreven zijn in een vechtkunst, offensief? Ik deel meer de mening van Lynn in een goed bewaakt huis breekt niemand in, tijdens SHTF jezelf nuttig kunnen maken.

 

[video=youtube;rWT1-_S-aYw]

 

Ook deze dikzak heeft weinig fysiek voordeel, toch traint hij intensief om zo goed mogelijk zichzelf en anderen te kunnen verdedigen. Respect! Ik zou hem niet onderschatten.

 

Je als vrouw een beetje kunnen verdedigen maakt je defensief, en goed kunnen verdedigen offensief?

 

Nee joh, als je het beheerst beheers je het ook, op een uitzondering na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dit zie denk ik zeker dat alle vrouwen krav maga moeten doen sommige gasten zijn echt creepshttp://www.youtube.com/watch?v=b1XGPvbWn0A

 

en dan doel ik op de gasten die gewoon naast haar blijven lopen

 

Dat filmpje is echt erg! Blij dat t Nederland niet zo erg is.. Al moet ik zeggen dat ik in een dorp woon en vrijwel nooit in de stad kom.. Maar idd, sommige gasten zijn echt heel creepy, die ene die 5(!!) minuten niks zeggend naast haar blijft lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

[video=youtube_share;HAIWK9IXpHg]

 

[video=youtube_share;BBP1uz7cBrk]http://youtu.be/BBP1uz7cBrk

 

[video=youtube_share;KiwkJw5ygls]

 

 

Onderschat nooit iemand!!

 

Kracht is goed, techniek is veel beter, combi is het best.

 

 

Kijk, Ronda is het levende voorbeeld dat je geen manwijf hoeft te zijn om te trainen in vechtsport. En ze is een van de beste vrouwelijke mma/judo vechters ter wereld.

 

Veel plezier dames met Krav Maga workshop, misschien opent het de interesse om verder te trainen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...