Mrsjones Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica. Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land. dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten. De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Op de dagen dat ik middagdienst heb of niet werk, ga ik na het ontbijt een uur lopen met de hond. Ik geniet er van om het landschap langzaam te zien veranderen en de seizoenen te ervaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica. Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land. dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten. De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in. Ik wou dat ik elke morgen anderhalf uur kon lopen . Er zijn dagen dat ik niet eens kan stappen . Zonder pijnstillers . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik loop zondags vroeg (meestal) een uur volgens een vaste route. Helaas nog niet dagelijks. is wel lekker om te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Goed initiatief! Het probleem hier is dat ik al redelijk wat sport en een redelijk druk bestaan heb. Rond 06:00 eruit en rond 22:30 erin. In de tussentijd een drukke agenda met werk en privé. Dit is goed in balans nu, dus een challenge met je laat ik schieten. Ik hoop dat anderen 'm wel oppakken.... Zo als veel van jullie weten,woon ik nu bijna 1 1/2 jaar op domenica. Ik begin iedere dag met ong 1 1/2 uur Lopen.een soort general inspection van mijn land. dit is mijn challenge, wie wil ,net als ik ,vroeg op staan, een uur Lopen,dat iedere dag doen voor min een mand.en zien wat er gebeurt, met je lichaam, je gedachten. De enige manier om iets te veranderen is door acties te ondernemen @Geert heeft een free pass.get your body ready,put on your walking shoes. De paden op ,de lanen in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.