Stuudje Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Ik ben niet zo'n bosmens. Juist daarom vond ik deze IKEA-hack erg leuk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 ik kende het filmpje al maar het blijft leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 @Stuudje Wat een leuk filmpje, en ook zo duidelijk opbouwend, stap voor stap ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 Ik kende het filmpje ook al en alles opgeteld is het best een duur vuurtje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2014 Ik kende het filmpje ook al en alles opgeteld is het best een duur vuurtje Tuurlijk, ik zou het niet nadoen...aan de andere kant opent het de ogen om te zien dat je heel veel spullen kan gebruiken om vuur te maken en niet alleen met berkenschors en een firesteel. Eenzelfde effect hebben de filmpjes van CrazyRussianHacker voor mij. Tientallen manieren om vuur te maken met spullen die je in huis hebt, en honderden andere experimenten die hij deelt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 27 september 2014 Delen Geplaatst: 27 september 2014 Haha aansteker 1 euro Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.