Zanshin Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Ik lees steeds berichten over verschillende kookstellen, zoals de rocketstove. Is het echter mogelijk om een kampvuurtje in je bbq op te zetten, en daarop te koken? Of zeg ik nu iets heel geks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Hallo Zanshin, Absoluut het ligt een beetje aan het model van de bbq. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2012 @Ivan: Oppervlakte 45x30 cm, totale hoogte 45 cm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 het kan uiteraard wel, maar het geeft nogal rook:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Ja...het is echter voor achter de hand. Wanneer mijn butaangas op is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Dat is die van de Lidl toch, bevalt hij Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 2 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Klopt. Geen idee, moet hem nog gaan gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 @Ivan: Oppervlakte 45x30 cm, totale hoogte 45 cm. Stook 'm lekker heet op een zomerdag en hij trekt goed krom. Bye bye koffermodel..... Maar hij werkt wel hoor. Maarja een gat in de grond of een paar bakstenen doen het ook. Ik snap de vraag ook niet zo goed..... Ik heb een auto, kan ik hiermee autorijden? Maken we het niet allemaal een beetje te ingewikkeld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Mocht je dat willen,koken op je BBQ, koop dat zo hybashi potkachel ding. Die zijn van gietijzer,met een diepe pot eronder. Wij gebruiken m zomers vaak om er een vuurtje in te maken na het BBQén. Kost nog geen 20 euro vaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 2 juli 2012 Delen Geplaatst: 2 juli 2012 Kan prima, maar efficiënt met brandstof en gezond is wat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.