Sterredag Geplaatst: 29 juli 2014 Delen Geplaatst: 29 juli 2014 Nou gelijk maar even een mailtje gestuurd en hij had nog 1 x kwaliteit 1, die heb ik dus gelijk besteld, betaald en verwerkt dus hoop deze binnenkort te ontvangen. Het zijn namelijk mooie koffers en je kunt ze altijd zelf even aanvullen met wat ascessoires. Ze zijn overzichtelijk qua indeling e.d. dus handiger dan mijn EHBO tas, waarin toch alles zo'n beetje door elkaar ligt in 2 grote vakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johnnyj Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Top!! Bedankt voor de tip. Helaas 1e klas uitverkocht. Nu 4, 2e klas koffers gekocht. Voor de liefhebbers, hij heeft nog 3 2e klas koffers liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Hoi @johnnyj welkom hier op het forum, misschien kun je ook even voorstellen? Ik ben ook erg benieuwd wat er allemaal ontbreekt in de 2e klas koffers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johnnyj Geplaatst: 31 juli 2014 Delen Geplaatst: 31 juli 2014 Hey ja sorry. Was ff snel. Ga ik doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 1 augustus 2014 Delen Geplaatst: 1 augustus 2014 Hij is binnen. Ziet er inderdaad goed uit. Ik had bezoek die helemaal jaloers werd. "Voor dat geld koop je normaal hooguit een suf setje voor in de auto, hoe doe jij dat toch?" Bedankt voor het doorgeven van deze tip @UNSHEEP NL/BE ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
UNSHEEP NL/BE Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Hij is binnen. Ziet er inderdaad goed uit. Ik had bezoek die helemaal jaloers werd. "Voor dat geld koop je normaal hooguit een suf setje voor in de auto, hoe doe jij dat toch?" Bedankt voor het doorgeven van deze tip @UNSHEEP NL/BE ! Mooi ik ben blij dat hij er nog wat had, suc6 ermee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 nieuwe navulling 40 euro http://www.daxtrio.nl/ehbo-reddingsproducten/verbandkoffers-en-dozen/vulling-voor-a-koffer.html wel zonder doos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
UNSHEEP NL/BE Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Ik zal maandag avond eens mijn EHBO tas posten. Ik verwacht maandag nog een aanvulling van zaken die niet standaard in de koffers zitten en dan moet het compleet zijn. http://www.ehabo.nl/ gebruik ik om de aanvullingen te kopen. Ik heb overigens een mooi 2e hands first responder bag gekocht via marktplaats die als mijn basis fungeert. http://www.marktplaats.nl/a/diversen/zorg-overige/m819205224-te-koop-meerdere-tassen-saver-first-responder-ehbo-tas.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Let wel deze is zonder inhoud! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 augustus 2014 Delen Geplaatst: 2 augustus 2014 Oeps die gooi ik gewoon weg op mijn werk. Is qua uren (controleren, aanvullen) goedkoper dan volledig vervangen en dus 100% goed spul. Inhoud is niet altijd spectaculair, de link vertelt ook wat er in zit en meestal is dat een standaard B-verbanddoos. Van sommige items heb je wat meer maar wat meestal overstuur gaat is de betadine of jodium tinctuur. Voor medische instrumenten kijk je bij de dumpzaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 2 augustus 2015 Delen Geplaatst: 2 augustus 2015 @UNSHEEP NL/BE , zijn er nog in voorraad? Mvg, Dauntless Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.