Met een bril op heb ik een zicht van bijna 100% đ
Er is nog geen uitgebreid onderzoek gedaan, maar specialist geeft aan dat dit niet noodzakelijk is. Omdat de sterkte langzaam veranderd, soms is die gelijk en soms een 0.5 punt achteruit.
Daar ben ik ook mee eens, goede (en gevarieerde) voeding is belangrijk.
Maar ook alle schermpjes van tegenwoordig zijn we niet voor gemaakt.
Vroeger als je bij de televisie zat, zeiden mijn ouders;
"niet zo dichtbij, anders krijg je vrierkante ogen"
En nu... lopen de kinder rond met een VR-bril đ
đ