Rataplan Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 Ik maak al langere tijd gebruik van uv lijm met veel tevredenheid en bij deze wil ik jullie hiervan ook op de hoogte stellen. uv lijm is toepasbaar op allerlei zachte en flexibele plastic/ kunstofsoorten /neopreen ,ook onder water toepasbaar zolang er maar uv licht bij kan om het te laten harden. het is een kwestie van wat lijm op het gaatje en binnen een minuut is het hard en waterdicht. Hoelang het blijft zitten is een beetje afhankelijk op wat voor materiaal je het toepast en de belasting ervan. s'nachts is het ook mogelijk te lijmen maar dan heb je uv lampje nodig voor snel resultaat. ik heb o.a er al waadpak, laarzen , regenjas en een opblaasbadje mee geplakt ,makkelijker kan gewoon niet. het is verkrijgbaar bij o.a. hengelsportzaken en anders op internet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 Kan je ook een foto plaatsen van wat je hebt gerepareerd ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2014 @Geert , nieuwe foto's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 @noah-7 Ik heb de toegang tot een uv lamp. Zou deze niet voor betere uitharding zorgen? Of is dit niet uitgeprobeerd. Greetz HOly. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2014 @the_holyman In het donker altijd een lampje en op een zwaar bewolkt dag kan je het lampje gebruiken ,maar op een gewone dag echt niet nodig. ik laat het op sc vlaanderen ook wel ff zien aan de mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 is dit erg handig voor lekke fietsbanden ? Of niet ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2014 @Peerke, nooit geprobeerd met een fietsband, maar ga het testen en fotos maken, je hoort er nog van Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 @Peerke, nooit geprobeerd met een fietsband, maar ga het testen en fotos maken, je hoort er nog van Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 is dit erg handig voor lekke fietsbanden ? Of niet ? Dit heb ik dus getest met als gevolg een lekke fietsband,, want de uv lijm hecht niet op rubbermaterialen en/of onder druk.(opgepompte fietsband). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 augustus 2014 Delen Geplaatst: 8 augustus 2014 @Rataplan: Ik heb altijd wel secondenlijm bij me. Dit wordt natuurlijk veel te hard voor toepassing op zachtere materialen. Dit kon wel eens een leuke en compacte aanvulling zijn en als vervanging voor de wat grotere tube 'alles' lijm die ik heb. Leuke tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.