hacatta Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Hoi,de mason jars in nederland zijn echt heel duur. Nu kreeg ik een tip van iemand om ze van amazon.de te gaan kopen,en het is echt een heel stuk goedkoper daar. Maar nu vraag ik me af zou ik hier voor douane kunenen krijgen? Toch heb ik het idee dat zelf met douane het nog steeds goedkoper is, Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 ik kan me vergissen, maar mason jars is toch de Engelse benaming voor Weckpotten?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Spoel wat oude hak-potjes om en je hebt goedkope weckpotten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Survival Mode Geplaatst: 9 juni 2014 Delen Geplaatst: 9 juni 2014 Duitsland is een onderdeel van de EU, dus, geen extra kosten als particulier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hacatta Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2014 ik gebruik het voor het gedroogte voedsel,ik heb er een paar van de nederlandse site net bestel om eerst maar te proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Propper Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Ik heb er vandaag nog 3 gekocht in Duitsland voor € 1,49 per stuk formaat grote jampot. Bij de Kaufland staan ze zelfs in diverse maten in het rek, de prijzen weet ik niet precies uit mijn hoofd. Zelf gebruik ik de potten met rubberring (Weckpot) mijn moeder spoelde conserven potten om die waren ook meestal geschikt voor een tweede ronde. Er staat me zelfs iets van bij dat ze bij de IKEA te koop zijn in alle soorten en maten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.