Paratoi Geplaatst: 10 mei 2014 Delen Geplaatst: 10 mei 2014 Vanavond om 22:50 uur de film Take Shelter op Nederland 3. IMDb noteert een redelijke 7,5. Film is al eens op een lijstje over prepfilms hier op het forum langsgekomen. http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=25543 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Ik heb de film net gekeken. Hij is een beetje langdradig en de hoofdpersoon speelt ook niet al te vlot. Maar ja, het gaat om de boodschap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Topfilm! Mogen er meer van komen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Ik heb de film net gekeken. Hij is een beetje langdradig en de hoofdpersoon speelt ook niet al te vlot. Maar ja, het gaat om de boodschap. Niet al te vlot? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Oké, hij regeert niet al te snel. Zijn motoriek is wat traag. Of in de volksmond: een dooie met verlof (uitdrukking). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Oké, hij regeert niet al te snel. Zijn motoriek is wat traag. Of in de volksmond: een dooie met verlof (uitdrukking). Stukje realisme dus?;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Zeker. Sommige mensen reageren zo snel, dat ze terug in de tijd gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Zeker. Sommige mensen reageren zo snel, dat ze terug in de tijd gaan. Huh? Die snap ik niet. mis ik nou zoveel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 haha nee, dat is ook weer zo'n uitdrukking. Ik vroeg laatst een student van me of hij mij snel kon komen helpen met het tillen van een kast. Deze reageerde en liep zo langzaam, dat ik tegen hem zei; als je nog langzamer loopt ga je terug in de tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 haha nee, dat is ook weer zo'n uitdrukking. Ik vroeg laatst een student van me of hij mij snel kon komen helpen met het tillen van een kast. Deze reageerde en liep zo langzaam, dat ik tegen hem zei; als je nog langzamer loopt ga je terug in de tijd. Haha, ik snap je nu. Ik leef in dergelijke opzichten in het verleden! XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Topfilm! Mogen er meer van komen! Echt een kutfilm gewoon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Echt een kutfilm gewoon! Lol, waarom dat dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Lol, waarom dat dan? Dat wil ik nou ook wel weten Die reactie alleen al! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Had hem al eerder gezien en vond het niet een heel slechte film of zo, het is alleen meer een film over zijn psyche dan over een SHTF, die speelt voornamelijk in zijn hoofd af. De werkelijke boodschap is echter wel diep weggewerkt en het vergt enig denkwerk om de clue te vinden. Heb zelf na de film nog enige tijd rondgehangen op het IMDB forum van deze film, dat verklaart toch wel een deel hoewel ook daar de meningen soms nogal tegenstrijdig zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Zal wel een goede film zijn als je erna op internet moet gaan zoeken om hem te begrijpen.................................................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Zal wel een goede film zijn als je erna op internet moet gaan zoeken om hem te begrijpen.................................................... Huh? Ik vond hem goed te begrijpen hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 23 mei 2014 Delen Geplaatst: 23 mei 2014 Avond na reeks nachtdiensten met een glas kanon erbij lukte het mij niet de ogen open te houden. Of was die film gewoon zo saai? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.