Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Ze hebben natuurlijk wel die mooie Altoids blikjes in Amerika (supermarkten enzo) Leuk blikje om een survivalsetje in te bewaren. Dat is ook een goeie... denk dat ik er daar ook een aantal van mee neem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Laat op dit moment in ieder geval je CCCP-tshirt thuis. Haha, inderdaad... of misschien toch een mooi shirt met het hoofd van Poetin erop ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Sinds ze al die info over je verzamelen zie je mij nooit meer in de VS. Land of the free, my big fat ass. Spullen kun je uit de VS ook goedkoop bestellen via internet, dus waarom 9 uur in een vliegtuig zitten voor een paar dagen shoppen. Zolang de wereld nog niet is ingestort is er ook nog tijd om dingen te zien en te genieten. Dat ga ik dus in NY doen. Dus niet alleen om te shoppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 als je bij een hengelsportzaak aldaar in de buurt bent yoyo reel die zijn hier niet te krijgen zo ver ik weet...mss kan je er ook 2 of 4 voor mij mee nemen Kzal der eens naar kijken of ik deze kan vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Als je nou wel dingen hebt gekocht waar je over twijfelt of je daar bij de douane geen vragen over krijgt, maak een mooi pakketje en stuur 't netjes naar jezelf op met UPS/DHL! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Als je nou wel dingen hebt gekocht waar je over twijfelt of je daar bij de douane geen vragen over krijgt, maak een mooi pakketje en stuur 't netjes naar jezelf op met UPS/DHL! Zo spannend zal het niet wezen . Gewoon alles in de koffer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Haha, inderdaad... of misschien toch een mooi shirt met het hoofd van Poetin erop ? Zo maak je vast snel contact daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2014 Zo maak je vast snel contact daar. Inderdaad en deze zullen vast niet positief zijn . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Ik heb laatst bij de walmart in de VS een sawyer mini gehaald voor $19,- minder dan de helft van de NL prijs.. Weet niet of er in NYC makkelijk aan te komen is.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 DiY yoyo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 reeses pieces:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 27 april 2014 Delen Geplaatst: 27 april 2014 Hallo, Binnenkort vertrek ik voor 9 dagen naar New York. Ik heb al een lijstje met spullen die ik ga halen daar. Heeft iemand nog tips? Alle tips zijn welkom. Wellicht een Bushnell verrekijker. Verder heb ik in NYC flink geshopt in de The North Face store. (als dat tenminste je 'merk' is) Vergeet niet je koffer of tas TSA proof op slot te doen, het heeft mij al twee keer een hangslotje gekost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.