Rambi Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Vergeef me als dit al eens voorbijkwam of verkeerd staat, maar aanstaande zaterdag 5 april is er een messen-event in Tiel. Ik dacht, ik zeg het effe voor het geval dat. http://www.dkeshow.nl/ Ik ga wel kijken denk ik! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Ik wou eigenlijk ook even gaan, maar door drukte gaat me dat niet lukken . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Ik ben dit ook een keer tegengekomen. Was het alweer even vergeten. Ga ik nu niet meer doen. Thnks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 waarom is er geen stand van prepshop @Simurgh ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 waarom is er geen stand van prepshop @Simurgh ? Omdat we niet veel messen hebben.....Lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Als ik een echte messenverzameling wil zien dan loop ik mijn wapenkamer in ( sorrie ben blijkbaar melig vandaag..) Maar het is een mooie tip om lekker te genieten. Ik vermijd die beurzen als de pest, kost te veel geld K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rambi Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2014 Ja, daar moet je inderdaad wel met een zak met geld naartoe gaan. Of als ze Bitcoins accepteren, Bitcoins ;-) Anderzijds, kijken is ook mooi. Ik kijk me suf naar messenreviews, op Youtube ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.