Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kijker


lewieke

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad maar wat je wil, waar je het voor gebruikt, en hoeveel geld je er tegen aan wil gooien. Goede optiek kost geld. Kijk maar naar camera lenzen, kijk maar naar goede verrekijkers. Ik vind Hawk dus juist niet scherp maar die oude N2 van mij wel. Die oude N2 van mij is een prototype geweest met een ander kruis en andere verlichting. Misschien dat die chinezen hier wat meer aandacht aan hebben besteed want als ik namelijk wel eens door andere N2 optics kijk vind ik ze ook weer tegen vallen. Die montage van N2 moet je idd meteen weg gooien. Maar het fijne van N2 is weer dat ze 1/8 moa verstelling hebben ipv 1/4 die Hawk heeft.

 

Ik ben blij met mijn big nikko het is een heel ding maar hij is wel zo scherp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is de kijker die bij mij op me luchtbuks zit, heb wel een andere mount ipv 3 montage plekken heb ik er 4. Omdat ik al bijna regelmatig mijn kijker los schoot

Al met al een leuk ding handig verstelbare dot's op kleur en de sterkte hier van, de kijker is bij mij afgesteld op 50 meter. En de buks schiet zuiver op 60 meter, gat door gat.

[ATTACH=CONFIG]8584[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Grote voordeel van een mildott kijker is dat je preciezer het verschil poa en poi kan opvangen inplaats van de kentucky windage te gebruiken.

Ik schiet zelf zowel met kijker als met keep korrel maar als ik diverse afstanden schiet (field target en in Engeland ongedierte bestrijding) dan kies ik toch voor een kijker

Ook moet ik met keep korrel een oog dichtknijpen en met kijker reddot en diopter met 2 ogen open

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar schiet jij mee dan? en waar op?

 

Knappe jongen als jij op 60 meter met een veerbuks en keep korrel een duif weet te raken.

Zo zullen er wel nog meer zijn...

 

Op 500m iets raken van 50x50cm, zonder 3x te moeten proberen, dat is pas kunst.

(En dan zal je ook merken dat zo een 2N kijkertje met zijn 1/8 moa turrets van "lik mijn vestje", geen drol waard is... het zijn leuke cijfertjes op papier, niets meer.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al aan gaf is N2 ook niet mijn favoriet. Als hij eenmaal goed staat is het goed maar de nauwkeurigheid van de kliks is verte zoeken. Volgende week ga ik op 300m schieten. Eens kijken hoe ik het er vanaf breng.
Succes en geniet ervan. Waar heb je banen van 300m in NL?

 

(Even googelen levert Emmen en "De Harskamp" op.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...