Tanfana Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Deze aanbieder heeft diverse militaire spullen gratis afhalen, op mp staan. Blouses, jas, mok, bidon, aanstekers. Elim ligt in Drente. http://www.marktplaats.nl/verkopers/15239417.html Iemand interesse? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Top tip @Tafana, ik heb meteen een email verstuurd! Als 't mij niet past, kan het meteen door in de karma op een SC. Hij zit niet ver bij mij uit de buurt, dus ophalen gaat wel lukken. +1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Leuk dat het in ieder geval goed terecht komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 He jammer ik had graag die dessert jas maat m willen hebben maar helaas te ver voor mij om dat op te halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 He jammer ik had graag die dessert jas maat m willen hebben maar helaas te ver voor mij om dat op te halen. Gewoon @Raycoupe even lief aankijken Tijger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 *kijkt @Raycoupe even lief aan :-)* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 *kijkt @Raycoupe even lief aan :-)* Smelt......... Als 't doorgaat is de jas gereserveerd voor jou. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Smelt......... Als 't doorgaat is de jas gereserveerd voor jou. De wc-rol houder en toiletbril kunnen we die reserveren voor @DickBerts? haha Nee, ff zonder gekheid was er afgelopen week niet iemand hier die vroeg naar een paar emblemen/patches voor een jong ventje(emblemen die ik hier ook tussen zie staan?). Iemand? @ancestral-viking toevallig uit m'n hoofd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 @Kungfufox ja klopt foxxie hij wil ze heel graag hebben inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lonewalker Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 de emblemen en de leger jas heb ik even een mailtje over gestuurd zo te zien willen meer mensen de jas bedankt voor het zien!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 de emblemen en de leger jas heb ik even een mailtje over gestuurd zo te zien willen meer mensen de jas bedankt voor het zien!! Ik heb net contact gehad met de aanbieder en we regelen even een afspraak om deze op te halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 De wc-rol houder en toiletbril kunnen we die reserveren voor @DickBerts? haha Nee, ff zonder gekheid was er afgelopen week niet iemand hier die vroeg naar een paar emblemen/patches voor een jong ventje(emblemen die ik hier ook tussen zie staan?). Iemand? @ancestral-viking toevallig uit m'n hoofd? Klopt, maar daar wil hij wel geld voor hebben. Ik kan deze ook wel meenemen, maar aangezien ik @ancestral-viking nooit zie, schiet dat niet echt op. Dat kan hij dus net zo goed even zelf kortsluiten met de aanbieder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 @Raycoupe ik zou dolgraag die jas willen hebben maar heb geen vervoer maar bedankt dat je aan mij gedacht heb toppie !! gr. A-V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 de emblemen en de leger jas heb ik even een mailtje over gestuurd zo te zien willen meer mensen de jas bedankt voor het zien!! @Raycoupe ik zou dolgraag die jas willen hebben maar heb geen vervoer maar bedankt dat je aan mij gedacht heb toppie !! gr. A-V Ik weet niet of jullie alle post in dit draadje gelezen hebben, maar die jas gaat toch echt als cadeautje naar @tijgertje19! Die emblemen, tja, die kosten wel geld, dus kun je net zo goed rechtstreeks met hem regelen. Omdat die wel door de brievenbus passen, ben je één of twee postzegels kwijt, of max 2,40 als 't wat zwaarder is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.