jobs Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Dag, Omdat een echte Bullerjan nogal prijzig is en ik nog geen zelfbouwer heb gevonden die voordeliger kan leveren ben ik op zoek gegegaan naar een alternatief. Wat is er te zeggen van de kachels van b.v. http://www.gaswinkel.com/houtkachels/turbohoutkachels.htm ? Betaalbaar maar ook goed genoeg? Zijn er andere, soortgelijke, kleine, betaalbare maar goede kachels die ik zou moeten overwegen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Je kan ook bv een 2de hands gietijzer kachel zoeken ... Ik verwarm bv met een kleine Nestor Martin 8,5 KW en het is hier soms echt pokkewarm met alle deuren open.. Heb die op het net gevonden voor 250 euro....wie zoekt die vind Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik weet wel een kachelbouwer, maar dan voor buitenkachels. Maar misschien wil hij ook wel een binnenkachel maken op aanvraag. Of je goedkoper uit bent weet ik niet hoor. http://www.protipi.nl/hank%20de%20buldog.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Marktplaats joh... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Ik laat wel nieuws als de mijne gebouwd wat het ongeveer kost maar zal gewoon een fractie van een nieuwe uit de winkel zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 deze kachels branden schijnbaar prima MAAR zijn niet makkelijk te regelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 @ hakin9 Hoe bedoel je? Er is slechts 1 buis vooraan met een regelklep voor de luchttoevoer. Denk dat dit dus vrij simpel is tenzij je andere info hebt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 En tot mijn verbazing staat er dit in de gebruiksaanwijzing Gebruiksaanwijzing 4. Constant gebruik word nadrukkelijk afgeraden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 Dag, Omdat een echte Bullerjan nogal prijzig is en ik nog geen zelfbouwer heb gevonden die voordeliger kan leveren ben ik op zoek gegegaan naar een alternatief. Wat is er te zeggen van de kachels van b.v. http://www.gaswinkel.com/houtkachels/turbohoutkachels.htm ? Betaalbaar maar ook goed genoeg? Zijn er andere, soortgelijke, kleine, betaalbare maar goede kachels die ik zou moeten overwegen? Die kachel is prima. Vrienden van mij hebben er een. Ik zit er sterk aan te denken volgend jaar ook zo een aan te schaffen. Wel jammer dat je het vuur niet ziet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 En tot mijn verbazing staat er dit in de gebruiksaanwijzing Gebruiksaanwijzing 4. Constant gebruik word nadrukkelijk afgeraden! en weet je waarom? vanwege die 'turbo' : de hitte onderin gaat zo hoog dat je rooster gaat smelten, vandaar dat je nieuwe roosters kan kopen.. en je hebt gelijk dat ie niet te regelen is. De vlam kan je dimmen met een zwakker luchtstroom, maar je maakt enkel de vlam kleiner, niet koeler. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 dat ik zon oliedrum op poten niet in de woonkamer ga zetten zolang ik mooie kachels kan kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 december 2013 Delen Geplaatst: 5 december 2013 @ hakin9 AA het gaat over de turbokachel...ik dacht dat je bezig was over de bullerjan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.