AWOL Geplaatst: 28 november 2013 Delen Geplaatst: 28 november 2013 Helemaal in ons straatje al zullen velen, waaronder ik, de ruimte niet hebben voor zoveel liters. Interessant dat hij vloeibaar gestabiliseerde zuurstof gebruikt ipv bleek om het water goed te houden, ik had er nog niet eerder van gehoord. Als het klopt dat dit de smaak veel beter houdt dan zou ik er wel wat van willen hebben voor mijn eigen opslag. http://www.liquid-stabilized-oxygen.com http://www.youtube.com/watch?v=pcE5x3X6TQ4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angeleddie Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Ik kwam voor mijn werk regelmatig bij boeren, Daar werkte vaak opa in de 80 nog gewoon mee. Soms vroeg ik wel eens naar zn geheim. Standaard kreeg ik te horen, gewoon hollandse kost! geen pizza chinees en andere buitenlandse troep haha Bedankt @Flow iemand kopieert mijn tekst? uit een andere draadje.? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 Bedankt @Flow iemand kopieert mijn tekst? uit een andere draadje.? WTF? Dit heb ik nog niet meegemaakt. Maf. Goed gezien @Flow. Hee mods, bestaan er ook kopieer-bots of zo? @netuyas @Kungfufox Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 januari 2014 Delen Geplaatst: 17 januari 2014 WTF? Dit heb ik nog niet meegemaakt. Maf. Goed gezien @Flow. Hee mods, bestaan er ook kopieer-bots of zo? @netuyas @Kungfufox Een bakje koffie i.p.v. thee in de ochtend;) ik sta op scherp! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.