Ga naar inhoud
GENEGEERD

Maxpedition Pocket Organiser Mini


sat.rutten

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
Vindt het een hoop geld voor een tasje.

Los in de zak is ook lastig maar persoonlijk zou ik er het geld ook niet voor over hebben

 

edit ik zie nu dat je pas 14 bent en net pas begonnen.

Ik zou je aanraden om eerst een lijst te maken voor de spullen die je echt wil en de rommelmarkten af te struinen

zo,n tasje is meer een luxe item voor als je al veel spullen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de dump of van die tassenwinkels zijn vast wel vergelijkbare tasjes te krijgen voor een misschien wel betere prijs.

Spullen via internet bestellen ben ik zelf ook van, superhandig alleen bij bv tassen zou ik toch wel even willen kijken, voelen, passen, meten etc. Te klein, te groot, hoe is de indeling?

Foto's zijn leuk maar in het eggie zien is toch beter lijkt mij want alles moet er wel in passen en waarschijnlijk nog iets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...