sat.rutten Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 Beste Preppers, Ik ben van plan de Maxpedition Pocket Organiser Mini aan te schaffen als start-tasje voor m'n survival kit. Weten jullie waar ik die kan kopen? Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/militair/diversen/maxpedition-edc-pocket-organizer.html Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sat.rutten Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2013 http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/militair/diversen/maxpedition-edc-pocket-organizer.html Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk Is deze site te vertrouwen? Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 Is deze site te vertrouwen? Sam Dat lijkt mij wel, Sam. Kamer van Koophandel enzo, reputatie etc etc. Ik bestel nooit via internet, maar ga gewoon langs bij de winkel. En bij deze winkel al een paar keer geweest, net personeel, goeie spullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sat.rutten Geplaatst: 21 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2013 Dat lijkt mij wel, Sam. Kamer van Koophandel enzo, reputatie etc etc. Ik bestel nooit via internet, maar ga gewoon langs bij de winkel. En bij deze winkel al een paar keer geweest, net personeel, goeie spullen. Prima, ze hebben veel mooie spullen Sam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 november 2013 Delen Geplaatst: 21 november 2013 Vindt het een hoop geld voor een tasje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Bij countrystore al vaak besteld, zeker te vertrouwen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Vindt het een hoop geld voor een tasje. Los in de zak is ook lastig maar persoonlijk zou ik er het geld ook niet voor over hebben edit ik zie nu dat je pas 14 bent en net pas begonnen. Ik zou je aanraden om eerst een lijst te maken voor de spullen die je echt wil en de rommelmarkten af te struinen zo,n tasje is meer een luxe item voor als je al veel spullen hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Wat zit er tot nu toe in je survivalkit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
larik Geplaatst: 3 december 2013 Delen Geplaatst: 3 december 2013 Bij de dump of van die tassenwinkels zijn vast wel vergelijkbare tasjes te krijgen voor een misschien wel betere prijs. Spullen via internet bestellen ben ik zelf ook van, superhandig alleen bij bv tassen zou ik toch wel even willen kijken, voelen, passen, meten etc. Te klein, te groot, hoe is de indeling? Foto's zijn leuk maar in het eggie zien is toch beter lijkt mij want alles moet er wel in passen en waarschijnlijk nog iets meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.