Gast Sandokan Geplaatst: 1 juni 2012 Delen Geplaatst: 1 juni 2012 Ik word een beetje erg moe van de pogingen die ik doe om medicijnen te bewaren. Ik heb speciaal een extra koelkast indertijd gekocht om alle antibiotica te beschermen. Echter die wordt te snel te koud, dus doe ik em alleen af en toe ene paar uur aan als het boven de 25 graden wordt in huis. De andere leek me stabiel maar merkte net dat die ook wel erg koud was geworden. Ik heb zo ontiegelijk veel medicijnen dat ik gewoon niet weet hoe ik het goed stabiel koel kan houden - niet te koud, niet te warm. Hoe pakken jullie het aan met kwetsbare medicijnen? Sandokan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 heb zelf alleen pijnstillers enzo dus die kunnen gewoon in de kast maar voor gelijkmatige temperaturen moet je ze ergens in een kelder leggen of die koelkast in een kast zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepperdeprep Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 Koelkast in een kast gaat niet werken, dat wordt heel warm in die kast Een kelder is de beste optie, of een trapkast en dan laag bij de grond (koelste plek). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 Hoe doe je dat met medicijnen die je voorgeschreven krijgt? Ik heb pillen tegen hoge bloeddruk, die ik per 3 maanden krijg. Ik kan ze niet sparen. Ze weten precies wanneer je de vorige receptaanvraag hebt gedaan. Als die mekaar te snel opvolgen hebben ze al een verdacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 Medicatie tussen 7 en 20 graden Celsius bewaren, dan blijven ze het langste goed, dus ideaal is een kelder met temp van circa 10 graden C. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 Hoe doe je dat met medicijnen die je voorgeschreven krijgt? Ik heb pillen tegen hoge bloeddruk, die ik per 3 maanden krijg. Ik kan ze niet sparen. Ze weten precies wanneer je de vorige receptaanvraag hebt gedaan. Als die mekaar te snel opvolgen hebben ze al een verdacht. Als je daar niet meer aan kunt komen tijdens SHTF moet je het dus anders gaan doen, met kruiden of iets dergelijks. Knoflook bijvoorbeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 Hoe doe je dat met medicijnen die je voorgeschreven krijgt? Ik heb pillen tegen hoge bloeddruk, die ik per 3 maanden krijg. Ik kan ze niet sparen. Ze weten precies wanneer je de vorige receptaanvraag hebt gedaan. Als die mekaar te snel opvolgen hebben ze al een verdacht. moet die altijd omhoog of omlaag? dat maakt nogal een verschil in middelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 3 juni 2012 Delen Geplaatst: 3 juni 2012 moet die altijd omhoog of omlaag? dat maakt nogal een verschil in middelen Die moet heel erg omlaag. De huisarts zei me ooit dat ik het een week red zonder pillen. Daarna is het einde oefening. Als ik ze 's avonds vergeet, merk ik het 's morgens al. Ach misschien moet ik gezonder gaan leven, en een beetje aan mijn gewicht doen, en meer bewegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 12 juni 2012 Delen Geplaatst: 12 juni 2012 HIER EEN MUST READ: "MANY MEDICINES ARE POTENT YEARS PAST EXPIRATION DATES" http://www.endtimesreport.com/Prescription_longevity.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.