Range Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 @daisy, hoe je een blik opent zonder hulpmiddelen is wel een hele goede! Ik heb de slappe lach gekregen halverwege.... and guess what... hahahaha (ik verklap niks, prachtig!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 19 november 2014 Delen Geplaatst: 19 november 2014 Ik ken dit stel gevold bij victorian farmhouse en kwam ze nu tegen bij middeleeuws kasteel bouwen: Ruth, Peter en Tom gaan meebouwen aan een middeleeuws kasteel Bedankt voor de tip, ik heb hun vorige series ook gevolgd en ze hadden altijd wel iets boeiend. Deze serie had ik even gemist.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daisy Geplaatst: 20 november 2014 Delen Geplaatst: 20 november 2014 @daisy, hoe je een blik opent zonder hulpmiddelen is wel een hele goede! Ik heb de slappe lach gekregen halverwege.... and guess what... hahahaha (ik verklap niks, prachtig!) Haha, ik heb ook weer heerlijk gelachen. Was alweer een tijdje geleden dat ik hem zag, was dat stukje vergeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.