Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Halleeej beste luitjes! Het is weer zo ver! De maandelijkse PAPA ROMEO RONDE gaat weer van start! Allereerst, als je werkelijk interesse hebt in het communicatieve aspect, meld je dan aan bij De Ham Club Hier kunnen we gerichter spreken over onze hobby en noodzakelijke onderwerpen. ten tweede wil ik deze rondes gebruiken om onze communicatieve vaardigheden te testen! hier hebben we wel een aantal kopstukken voor nodig die hierbij helpen. door het ganse land! In vrijwel alle cirkels hebben we minimaal één persoon nodig die dit gebied kan monitoren. Ikzelf heb het gebied tussen zeeland en Noord-Brabant onder mijn dekking (west-Brabant dus). Als het enigszins mogelijk is, wordt er ook verwacht dat je online bent in de de chatbox van www.preppers.nl de chatbox is HIER te vinden! ook de Teamspeak Server is beschikbaar om deze ronde mee te beleven: teamspeak.noodnetwerk.nl Voor Meer informatie over de Prepper Ronde check de WIKI Agenda 9 Juli (zie ook de kalender) 19:00 - Welkomst en aanmelding Om 19:00 uur zal Communicator beginnen op frequentie 27.005 (kanaal 4) met een kleine toespraak ter introductie van de Prepper Ronde. Hierna zal de ruimte worden gegeven voor deelnemers om zich in te melden. 19:10 - 19:20 omschakeling van FM naar USB We doen dit gewoon op de 27.005Mhz (kanaal 4) Mocht dit niet lukken dan schakelen we eerder terug naar de FM band. 19:20 - 19:30 Uitloop planning Mochten voorgaande agenda uit lopen, kan dat binnen deze tien minuten. 19:30 - 19:45 Nieuws In dit kwartier zullen een aantal nieuwsfeiten worden doorgegeven; 19:45 -20:00 Afsluiting Papa Romeo Ronde Alle deelnemers worden bedankt en zullen we via teamspeak verder discussiëren. Einde Agenda Ik wil de Prepper Ronde elke tweede Dinsdag van de maand van 19:00uur tot 20:00 uur laten plaats vinden! Voor 2013 betekent dat nog de volgende data: 8 Oktober 12 November 10 December Zet deze dus vast in je Agenda!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Excuses voor de late berichtgeving, maar ik had gisteren een ' echte' luie dag, en vandaag wat andere dingen te doen alvorens ik dit kon plaatsen. Maar we gaan er weer met volle moed tegenaan! Ik ga voor vanavond ook mijn nieuwe tijdelijke 2 meter mast plaatsen. Morgen ochtend worden beide masten neergehaald ivm controle van Toezicht en handhaving deze maand. Onder het mom van: geen slapende honden wakker maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Staat .......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Excuses voor de late berichtgeving, maar ik had gisteren een ' echte' luie dag, en vandaag wat andere dingen te doen alvorens ik dit kon plaatsen. Maar we gaan er weer met volle moed tegenaan! Ik ga voor vanavond ook mijn nieuwe tijdelijke 2 meter mast plaatsen. Morgen ochtend worden beide masten neergehaald ivm controle van Toezicht en handhaving deze maand. Onder het mom van: geen slapende honden wakker maken... Een prepper heeft nooit een "luie dag" watje... ik er ook weer vanavond! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik ben er hopelijk bij vanavond via ts. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik dacht dat je de teamspeak server permanent had platgelegd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 alarmpje op wekker radio is gezet..zit om 19.00 uur klaar met mijn midland multi porto..ben benieuwd of ik iemand ontvang Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik kan er niet bij zijn vanavond . Busje niet thuis en daar licht mijn bakje in . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 ik heb ook geen ts draaien. Ik heb per abuis de gehele tekst gekopieerd van de vorige ronde en hier geen rekening mee gehouden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 voor de liefhebberts, ja kan meeluisteren op http://home.noodnetwerk.nl/cam Daar kan je op het linkje klikken voor jouw mediaplayer oid... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Kanaal 4 geeft hier een stroom krakend gebrom (op 9) in FM. Niets verstaanbaars of menselijks herkenbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik heb net een tokkel gehad met @gerbewoner. zowel via FM/AM en de SSB banden kwam er verder niemand binnen hier in west brabant Ik blijf gewoon nog stand by op 4 tot 20:00 uur ... met de squelch helemaal open Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik heb net een tokkel gehad met @gerbewoner. zowel via FM/AM en de SSB banden kwam er verder niemand binnen hier in west brabant Ik blijf gewoon nog stand by op 4 tot 20:00 uur ... met de squelch helemaal open Met welk vermogen probeer jij eigenlijk te zenden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 40 Watt, as usual. Ik ben wel op zoek naar meer vermogen. Maar heeft nog geen haast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.