hamster Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 bio brandstof Ik ben al jaren op zoek naar een methode om het gebruik van de voedselverspilling, afbreekbaar organisch materiaal en keukenafval efficiënt op te ruimen, en kwam informatie tegen over de productie van bio-gas uit organisch afval. download Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 jammer het lijkt me ook interessant.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 ga ik ff uitzoeken @Highway Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 ......... Ik ben al jaren op zoek naar een methode om het gebruik van de voedselverspilling, afbreekbaar organisch materiaal en keukenafval efficiënt op te ruimen.................. Dat bestaat al en heet composthoop! Nogal cruciaal voor het verbouwen van voedsel en het keukenafval voor volgend jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 8 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 soms soms soms soms................. Dat bestaat al en heet composthoop! Nogal cruciaal voor het verbouwen van voedsel en het keukenafval voor volgend jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 14 november 2013 Delen Geplaatst: 14 november 2013 lijkt me zeer handig maar denk ik niet echt mobiel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2013 jawel is zeer zeker mobiel lijkt me zeer handig maar denk ik niet echt mobiel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 14 november 2013 Delen Geplaatst: 14 november 2013 Bedankt voor deze post !!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 november 2013 Delen Geplaatst: 15 november 2013 Bio installaties zijn zwaar gesubsidieerd in het verleden en veel boeren hebben er hun laatste centen in zitten. Nu worden ze in de steek gelaten omdat het op deze schaal kennelijk niet rendabel is en om de haverklap gaan de installaties failliet. Zorg dat je een composthoop hebt of een paar dieren die je restanten kunnen opeten. Dan zul je zien dat er weinig of niets verspeeld wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 15 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2013 het is voor eenvoudig gebruik verwacht geen grote opname (zoals jij aanneemt) je kunt hier GEEN motoren mee aandrijven geen elktra mee opwekken enz MAAR wel eenvoudig op koken een compost/mesthoop heb je waarschijnljk toch al wel in SHTF waarom niet een klein beetje gebruiken om te koken geeft namelijk ook geen rook af wat opzich ook weer erg gemakkelijk is ivm plunderaars wat ik niet weet of je deze contructie kan toepassen op een omgebouwde pretroleumkachel voor warmte Bio installaties zijn zwaar gesubsidieerd in het verleden en veel boeren hebben er hun laatste centen in zitten. Nu worden ze in de steek gelaten omdat het op deze schaal kennelijk niet rendabel is en om de haverklap gaan de installaties failliet. Zorg dat je een composthoop hebt of een paar dieren die je restanten kunnen opeten. Dan zul je zien dat er weinig of niets verspeeld wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deerhunter Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Hamster, heb je ook geprobeerd er op te koken, vind het een geweldig idee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 dat heb ik wel en het werkte prima je moet alleen wel geduld hebben het is namelijk geen "schoon gas" maar het werkt wel Hamster, heb je ook geprobeerd er op te koken, vind het een geweldig idee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.