rumble Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 Google preppers.nl paspoort id rijbewijs http://www.google.nl/#q=prepper.nl+paspoort+id+rijbewijs en je krijgt direct het Dick Bert vehaal. Herhalen is prima, is alleen maar reclame voor preppers.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 19 mei 2014 Delen Geplaatst: 19 mei 2014 sorry Bert gelezen in de bieb.voor beginnende preppers is dit zeker een interessant boek, weet je al waneer er een deel 2 uitkomt? Jammer dat je niet op de sc was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 @Fubar. Veel bibliotheken hebben mijn boek aangekocht en daar ben ik alleen maar blij mee. Dit soort boeken verkoopt erg lastig. Er is wel een pijlsnelle ongewijzigde bijdruk geweest, omdat er ineens veel vraag was nav mijn korte optreden in "Nederland in zeven overstromingen", maar nu zakt de vraag weer totaal in, dus voorlopig geen gewijzigde druk. En dat is jammer, want ik heb via deze site veel bijgeleerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Ow dat is erg jammer, dat er geen deel2 uitkomt.was een mooie aanvulling geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 @DickBerts en @Fubar, En wat er niet is kan er nog altijd komen ! Zullen we daar ook maar alvast voor gaan preppen haha ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.