vincera Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 Ik wil niet ondankbaar lijken, want ik vind het grandioos dat deze link er is. MaaIk ben al een tijdje aan het dowloaden en het schiet niet echt op. Is er nu geen snellere en gemakkelijk manier om de hele site te downloaden. Is er misschien (tegen schappelijke betaling) één of meerdere DVD's van de zip files beschikbaar. Met groet Vincera Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Teumaat Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Ik hoop dat de eigenaar van die server voldoende bandbreedte heeft ingekocht. Anders krijgt hij 1 januari een vervelende enveloppe in zijn brievenbus van zijn hostingboer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 @Raycoupe : wget is bij mij wel een optie maar een torrent is natuurlijk eenvoudiger... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 @jobs: 'k Denk dat je die vraag dan bij de betreffende site moet neerleggen. Bij mij staat 'ie te downloaden, maar dat duurt nog een weekje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Een torrent is liever voor de beheerders van de site: scheelt weer traffic. Zou jij 'm kunnen seeden? Ik kan 'm dan overnemen want er staat hier toch al zat te seeden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 @jobs: 'k Gebruik geen torrent programma's. Ben ook bang dat het dan wel erg druk wordt voor m'n PC'tje, want je zal niet de enige zijn. Eerst maar eens afwachten tot 'ie helemaal binnen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Een setje DVD's mag ook. Of een USB-stick... :-) Maar we zien wel. Desnoods ergens met een harddiskje langskomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Lijkt me idd handiger met dit soort volume. Maar eerst effe binnentrekken en testen......... Duurt nog wel een weekje, 'k zit nu op 2,87 Gb en dat sinds gisteren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 http://tweakers.net/pricewatch/317119/kingston-datatraveler-se9-32gb-zilver/specificaties/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Teumaat Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 Ik heb alles binnen. Is er al iemand bezig met een Torrent? Anders is het zo zonde van mijn upload. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 @Teumaat: Nu snap ik waarom hij bij mij zo langzaam binnenkomt! Jij trekt alle bandbreedte! Hij loopt vandaag een stuk sneller, al 5,17Gb binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 De hele site is binnen, iets meer dan 16Gb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 De hele site is binnen, iets meer dan 16Gb. Goed nieuws! Valt er nog wat te zippen? Of blijft het 16GB? Torrent maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 @jobs: Torrents daar doe ik niet aan, 'k gebruik nog steeds Emule. 'k Ben nu aan 't zippen...... duurt effe. Mmmmh, is het nog te groot voor een 16Gb stick, 't comprimeert nauwelijks. 'k Kan 'em wel op m'n site zetten, maar dan ben ik bang voor dikke rekeningen ivm bandbreedte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 @Raycoupe wat is jou site dan? geef eens een url? Prep gerelateerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coco Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 En nu heb ik wel wat te doen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 @prepass: Niet prep gerelateerd, en het hoofdonderwerp heb ik moeten verwijderen, mijn autootje (zie lepatron.nl voor voorbeelden). Staat nog wat oud gereutel op, achterhaald evolutie verhaaltje, wat ik zou moeten updaten, en sponszwam in de pan in foto's (da's wellicht prep gerelateerd, zeldzame zwam in de pan?) Al, wat, tien jaar, alleen dingen van verwijderd. raycoupe.nl (heeft echt niemand dat nog in getoetst?!!!!!!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rubidudi Geplaatst: 14 oktober 2023 Delen Geplaatst: 14 oktober 2023 Is dit nog ergens te vinden anno 2023? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.