Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Meeting] 27mc


Wonderland

Heb je interesse in een 27mc meeting?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je interesse in een 27mc meeting?

    • Ja, lijkt me erg leuk !
    • Geen interesse


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ook mn ''eigen'' QSL kaart maar die verstuur ik niet ;) We hebben internet :)

 

Ik vind het wel leuk om een database bij te houden met wie ik spreek, maar momenteel heb ik geen vaste basis antenne aan de muur.......die MOEST mee naar Gilze

Ooit een fabrieks 1:1 Imax 2000 gehad. Meneer moest toch even aan de ringen draaien :o nooit meer 1:1 gkregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook mijn Montova 8 turbo van de muur kunnen schroeven, samen met de inschuifbare mast van 9 meter. Maar dat gaat me toch net iets te ver deze keer.

Ik heb daar trouwens ook niet standaard genoeg goede kabel voor los liggen. Dat zit nu netjes (redelijk dan) weggewerkt...

 

Ik probeer me wel te redden met een mobiele set-up. (Wilson 1000 op de twingo, en een dv27 eventueel op een zelf gefabriceerd mastje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

QSL kaarten zag ik mijn ooms altijd mee bezig .. "Hier de Eppo uit ***, kom eens uit je tent, en laat je horen.. over"...

 

Hmmm dat werpt me ernstig terug in de tijd... QSL kaarten... tja.. heeeel lang geleden...

 

Gosh, ik moest altijd twee seconden hebben voor het ompluggen,.. hahaha.. en QSL kaarten deed ik niet aan...

Wel de termen QRM (storing geloof ik) en QRN atmosferische storingen, en QTH...waar zit je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm dat werpt me ernstig terug in de tijd... QSL kaarten... tja.. heeeel lang geleden...

 

Gosh, ik moest altijd twee seconden hebben voor het ompluggen,.. hahaha.. en QSL kaarten deed ik niet aan...

Wel de termen QRM (storing geloof ik) en QRN atmosferische storingen, en QTH...waar zit je?

 

Huiskamer QRM ;) idd storing

Als mensen op de bak Roger zeggen, vraag ik altijd wie dat is ;) hetzelfde verhaal met Wilco (Will comply)

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE

 

De meeting komt er ongeveer zo uit te zien:

 

09:00 uur: aanvang belangstellende.

10:00 uur: lezing over de apparatuur (Kans?)

10:30 uur: Het uitproberen van de verschillende soorten opstellingen voor de aanwezigen.

11:30 uur: 2e hands apparatuur te koop aanbieden en eventueel aanvullende informatie verstrekken

 

Tussendoor tijd voor een bakkie koffie/thee, soep en/of een broodje.

 

De locatie is nog niet zeker. Ik ben er wel druk mee bezig, maar voor een centraal punt in Nederland te kiezen word moeilijk. (Omdat ik ook uitkijk naar een locatie waar weinig bomen, woningen of hoge gebouwen staan.

Mijn idee was ergens in de buurt van 'T Harde?

 

bandicam2013-09-2515-57-57-283_zps9549ee63.jpg

 

bandicam2013-09-2515-58-13-554_zps4c3c7a7f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...