Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe een grotwoning maken? Tips gevraagd


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
Ben er nog niet helemaal uit, maar wil een aantal alternatieve "huisjes\projecten" op het land. Misschien als een soort van B&B\SC of anders voor familie en vrienden.

 

Ah, duidelijk.

Dan kan ik een kostenplaatje per project aanbevelen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Lijkt me flinke klus maar als je geen haast hebt moet het kunnen. Zelf zou ik inderdaad een breekhamer of iets dergelijks huren voor een weekend bijv om een proefstuk te doen evt in combi met minikraan, dan krijg gelijk een goed beeld over de haalbaarheid en de duur van je project. Veel succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me flinke klus maar als je geen haast hebt moet het kunnen. Zelf zou ik inderdaad een breekhamer of iets dergelijks huren voor een weekend bijv om een proefstuk te doen evt in combi met minikraan, dan krijg gelijk een goed beeld over de haalbaarheid en de duur van je project. Veel succes ermee

 

Ik heb wel een kleine breekhamer en wat hakspul en wil hier eens mee gaan gaan knutselen. Ik heb een stukje berg op het oog waar min of meer al een "gat" zit en wil eerst proberen deze verder te vergroten. Maar mocht het serieus kans van slagen krijgen, dan zal ik het hakken overlaten aan mensen met professionele machines. Stel ik wil een ruimte van 3 bij 3 meter en 2 meter hoog, dan praat je al gauw over 18m3 wat uitgehakt moet worden. Dat gaat met een hamer en een beitel best lang duren.:(

 

Ik moet er gewoon eens een dag of wat aan besteden van de winter. Dan weet ik of het enig kans van slagen heeft, hoeveel versteviging ik zal moeten aanbrengen en kan ik verder laten berekenen wat het uitgraven zou kosten met professionele machines.

 

Uiteindelijk zou het natuurlijk rete gaaf zijn een paar alternatieve bouwsels op het land te hebben.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...